  • 1. Data: 2006-03-29 16:53:01
    Temat: [OT] Foto i radary .... :)
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Temat tutaj co jakiś czas sie pojawia ....
    "Zrobiono mi zdjęcie - co mnie czeka na rozprawie?"
    "CO mi zrobią jak nei widać mojej twarzy?" itp itd.

    Te i podobne pytania jak na razie odejdą do lamusa :)
    Ale tylko nie będą się martwić takimi "problemami" osoby które dysponują
    gotówką ok. 200-250 Euro.
    Dlaczego?
    Bo tyle kosztuje farba Illusion i preparat CMP. Są to komponenty po których
    zastosowaniu samochód staje się .... niewidoczny dla radarów i fotoradarów
    które są użytkowane w cywilnych urządzeniach kontrolno-pomiarowych.

    Przeprowadzono testy z radarami Rapid 2A - efekt był ... zaskakujący dla
    policjantów którzy brali udział w "teście" - wiązka wycelowana w samochód
    poruszający się z prędkością 160km/h .... zniknęła - samochód jakby wogóle
    się nie poruszał!!

    Szczegóły opisane są w ..... "Nie" - www.nie.com.pl

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 2. Data: 2006-03-29 17:34:59
    Temat: Re: [OT] Foto i radary .... :)
    Od: jan3k<j...@v...pl>

    oczywiscie:) a jak wypaskudzisz w drzewo przy 160km/h?? tez nie bedzie widac
    strzepow samochodu?? genialne, wprost rewelacja:) A MOZE LEPIEJ JAK POLCJANT
    ZATRZYMA ZA PRZEKROCZENIE PREDKOSCI TO SZYBKO PODMIENIC MU RADAR NA BANANA ;)))
    HA!! niech wtedy zrobi odczyt.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2006-03-29 17:43:21
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

> [...]
    > których zastosowaniu samochód staje się .... niewidoczny dla radarów
    > i fotoradarów które są użytkowane w cywilnych urządzeniach

    Dałeś się nabrać na żart prima-aprilisowy.

  • 4. Data: 2006-03-29 17:47:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Artur Ch. napisał(a):

> [...]
    > poruszający się z prędkością 160km/h .... zniknęła - samochód jakby wogóle

    Ta... LOL...

    > Szczegóły opisane są w ..... "Nie" - www.nie.com.pl

    Kto czyta "nie" - błądzi ;>

  • 5. Data: 2006-03-29 18:40:25
    Od: "gonz0" <e...@t...pl>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

> [...]
    > poruszający się z prędkością 160km/h .... zniknęła - samochód jakby wogóle

    gdyby cos takiego istnialo korzystali by wszyscy. Uwazaj - za herezje kiedys
    palili na stosie ;)

    p.

  • 6. Data: 2006-03-29 19:44:00
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Temat tutaj co jakiś czas sie pojawia ....
    > "Zrobiono mi zdjęcie - co mnie czeka na rozprawie?"
    > "CO mi zrobią jak nei widać mojej twarzy?" itp itd.

    Jakby nie było widac kierowcy to ja mam sposob opracowany. Ja sie nie
    przyznaje i mowie, ze prowadzila zona. Zona mowi ze prowadziłem ja. I po
    problemie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2006-03-29 20:04:14
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Jakby nie było widac kierowcy to ja mam sposob opracowany. Ja sie nie
    > przyznaje i mowie, ze prowadzila zona. Zona mowi ze prowadziłem ja. I
    > po problemie.
    a kto jest wałścicielem samochodu ? ,Jeżli jedno z was to placi jeżeli oboje
    to oboje płacicie ,bo żadno z was nie wie komu daliście samochód
    abul

  • 8. Data: 2006-03-29 20:06:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 29 Mar 2006 21:44:00 +0200,
    KrzysiekPP <k...@N...op.pl> screamed:

    > Jakby nie było widac kierowcy to ja mam sposob opracowany. Ja sie nie
    > przyznaje i mowie, ze prowadzila zona. Zona mowi ze prowadziłem ja. I po
    > problemie.

    A co jeśli nie widać samochodu, a widać kierowcę? (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 22:06:18 user up 10930 days, 10:01, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Co by tu napisać? ;^)

  • 9. Data: 2006-03-29 20:10:23
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > a kto jest wałścicielem samochodu ? ,Jeżli jedno z was to placi jeżeli oboje
    > to oboje płacicie ,bo żadno z was nie wie komu daliście samochód

    W polskim prawie nie ma odpowiedzialnosci zbiorowej ... winę trzeba
    udowodnic, a jesli nie widac kierowcy ... ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2006-03-29 21:04:04
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy KrzysiekPP napisał/a w

    > W polskim prawie nie ma odpowiedzialnosci zbiorowej ... wine trzeba
    > udowodnic, a jesli nie widac kierowcy ... ?

    To własciciel samochodu musi wskazać komu użyczył ;) I wtedy podaje się wuja
    z USA. Wg janusza Weissa z Radia Zet "Dzwonię do Pani/Pana..."

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak