  • 1. Data: 2004-02-03 21:45:32
    Temat: Powaga rzeczy osądzonej
    Od: "Kameleon" <k...@p...fm>

    No wlaśnie macie może ciekawe odnoniki strnonki, informacje na temat"Powaga
    rzeczy osądzonej"??

  • 2. Data: 2004-02-03 22:06:14
    Temat: Re: Powaga rzeczy osądzonej
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kameleon" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > No wlaśnie macie może ciekawe odnoniki strnonki, informacje na
    temat"Powaga
    > rzeczy osądzonej"??

    co jest? Sesja?

  • 3. Data: 2004-02-03 22:37:19
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

    > No wlaśnie macie może ciekawe odnoniki strnonki, informacje na
    temat"Powaga
    > rzeczy osądzonej"??

    Wpisac w google: res iudicata i cos sie znajdzie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 4. Data: 2004-02-03 23:15:55
    Od: k...@p...fm

    > co jest? Sesja?
    No tak praca jest do napisania ;)

  • 5. Data: 2004-02-04 10:16:33
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Kameleon" <k...@p...fm> napisał

    > No wlaśnie macie może ciekawe odnoniki strnonki, informacje na
    temat"Powaga
    > rzeczy osądzonej"??

    Nie wszystko jest w sieci. Natomiast w komentarzach do k.p.c. z pewnością
    znajdziesz wiele na ten temat. Zgaduję, że studiujesz prawo, więc pomocne
    będzie też orzecznictwo w tej materii - najlepiej w bibliotece Wydziału
    Prawa skorzystać z Temidy, wpisując stosowne słowa do wyszukania. A w Lex-ie
    znajdziesz też odnośniki do prac z tego zakresu.
    Pozdrawiam,
    T.

  • 6. Data: 2004-02-04 17:43:55
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Van Tommy wrote:
    > Nie wszystko jest w sieci. Natomiast w komentarzach do k.p.c. z pewnością
    > znajdziesz wiele na ten temat. Zgaduję, że studiujesz prawo,

    mam nadzieję, że jednak nie...

    KG

  • 7. Data: 2004-02-04 18:58:47
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał

    > mam nadzieję, że jednak nie...

    Tak, też mi to przyszło do głowy, tyle że nie zdecydowałem się na
    upublicznienie swej opinii. Ale w całej rozciągłości się z Tobą w tym
    względzie zgadzam.
    T.