  • 1. Data: 2004-02-03 21:12:06
    Temat: Gdzie znajdę nieobowiązujące już akty prawne?
    Od: "Sergiusz" <s...@o...pl>

    Poszukuję Zarządzenia Ministra Górnictwa i Energetyki z dnia 24 sierpnia
    1964 r. w sprawie zasad przyłączania do wspólnej sieci urządzeń do
    wytwarzania, przetwarzania, przesyłania, rozdzielania i odbioru energii
    elektrycznej i cieplnej oraz paliw gazowych. Jest to akt już
    nieobowiązujący, więc na stronach Sejmu go nie ma. Gdzie w Warszawie mogę
    znaleźć takie stare przepisy?

    Pozdrawiam,
    Sergiusz

  • 2. Data: 2004-02-03 21:30:48
    Temat: Re: Gdzie znajdę nieobowiązujące już akty prawne?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Sergiusz" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > elektrycznej i cieplnej oraz paliw gazowych. Jest to akt już
    > nieobowiązujący, więc na stronach Sejmu go nie ma. Gdzie w Warszawie

    Jak to nie ma?
    Tam są wszystkie.

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WMP1964062028
    6?OpenDocument

  • 3. Data: 2004-02-03 21:44:51
    Od: "Sergiusz" <s...@o...pl>

    > Jak to nie ma?
    > Tam są wszystkie.
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WMP1964062028
    6?OpenDocument

    Tytuł znam. Potrzebuję treść ;)

    Sergiusz

  • 4. Data: 2004-02-03 21:48:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Jak to nie ma?
    > Tam są wszystkie.

    Ale tekstu nie ma :-(
    Ale w URE na Chłodnej pewnie mają
    w jakiejś starej szafie.

  • 5. Data: 2004-02-03 21:53:45
    Od: "Sergiusz" <s...@o...pl>

    > Ale tekstu nie ma :-(
    > Ale w URE na Chłodnej pewnie mają
    > w jakiejś starej szafie.

    A jest gdzieś ogólnodostępne archiwum Monitorów Polskich? Może w
    Bibliotece Narodowej?

    Sergiusz

  • 6. Data: 2004-02-03 22:02:09
    Od: Roman <n...@U...pl>

    Użytkownik cef napisał:

    > Jak to nie ma?
    > Tam są wszystkie.
    >
    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Main/WMP1964062028
    6?OpenDocument

    A jednak nie ma.

    Ale można to znaleźć na min. na:

    http://student.lexpolonica.pl/

    jest to bezpłatny serwis dla studentów :), wymagana jest rejestracja.

    --
    Roman

  • 7. Data: 2004-02-03 22:05:15
    Od: Roman <n...@U...pl>

    Użytkownik Roman napisał:

    > A jednak nie ma.
    >
    > Ale można to znaleźć na min. na:
    >
    > http://student.lexpolonica.pl/
    >
    > jest to bezpłatny serwis dla studentów :), wymagana jest rejestracja.

    Jeżeli będzie trzeba to mogę treść przysłać na skrzynkę.

    --
    Roman

  • 8. Data: 2004-02-03 22:09:40
    Od: "Sergiusz" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Roman" <n...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli będzie trzeba to mogę treść przysłać na skrzynkę.

    Już mam. Dzięki.

    Sergiusz