  • 31. Data: 2015-10-08 14:40:47
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:29a32d1e-ae56-4ccb-ab35-fc7ff7901b4f@go
    oglegroups.com...
    W dniu czwartek, 8 października 2015 13:52:49 UTC+2 użytkownik J.F.
    napisał:
    >Ale może być tez tak że
    >sąd nic tam nie bada tylko z automatu nakaz zapłaty wyda
    >komornik szybko zlicytuje itp.
    >Takie cuda tez w Polsce bywały.

    bywaly, ale sad powinien jednak strone powiadomic.
    No chyba, ze sie zmowisz z wieloma takimi, wnioski zlozycie w jednym
    terminie, firma nie zdazy protestow wyslac na tych tysiace wnioskow
    :-)
    Ale przy kazdym wniosku jest oplata - nie wiem, czy to sie bedzie
    oplacalo :-)

    >A tak na marginesie jak taka firma windykacyjna wysyła do e-sądu że
    >Kowalski jest im winien 5000zł +odsetki to sąd bada to czy nakaz z
    >automatu wydaje a po ew sprzeciwie cos tam zaczynają przeglądać?

    Pewnie pol na pol - ktos tam rzuci okiem, raz rzetelnie, raz na odp*
    sie.
    Szczegolowo czytac nie beda, ale moze zauwaza, ze np umowa dolaczona
    do wniosku jest na zupelnie inna osobe :-)

    Tylko ... czy tam nie wchodzi w gre jakis BTE/weksel ?
    Normalnie to chyba jednak jakas roz/sprawa jest potrzebna ?

    J.

  • 32. Data: 2015-10-08 14:52:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-08 o 14:40, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Pewnie pol na pol - ktos tam rzuci okiem, raz rzetelnie, raz na odp* sie.
    > Szczegolowo czytac nie beda, ale moze zauwaza, ze np umowa dolaczona do

    Ech, grupa schodzi na psy, dyskusje dwóch ignorantów ;) Jak sąd ma
    rzucać okiem, skoro nie ma na co (mam wyjaśniać jak działa e-sąd?).

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2015-10-08 15:11:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ech, grupa schodzi na psy, dyskusje dwóch ignorantów ;) Jak sąd ma
    >rzucać okiem, skoro nie ma na co (mam wyjaśniać jak działa e-sąd?).

    Jak najbardziej wyjasnij - bedzie mniej ignorantow.

    J.

  • 34. Data: 2015-10-08 15:13:26
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Trzeba znać numery na które wysyłasz.

    Taaa, jeszcze imię, nazwisko i adres zamieszkania odbiorcy SMS-a,
    żeby móc ładnie zwrócić się do odbiorcy:
    " Szanowny Panie Ferdynandzie Kiepski z ulicy Ćwiartki 3/4,
    mamy dla Pana fajny konkurs, można wygrać...", to na pewno chętniej
    weźmie w nim udział :D

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 35. Data: 2015-10-08 15:15:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-08 o 15:11, J.F. pisze:

    > Jak najbardziej wyjasnij - bedzie mniej ignorantow.

    To było pytanie retoryczne.
    Skoro czytasz grupę i jeszcze na niej piszesz, to takie podstawy już
    dawno powinieneś znać. A jak nie znasz, to szybko wygooglać.

    No ale nic, możesz wrócić do dyskusji o złych organizatorach konkursów i
    co grupowi mędrcy o nich myślą, jak i o całym prawie, do takiego
    jojczenia akurat wiedza nie jest potrzebna, a wręcz przeciwnie ;)

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2015-10-08 15:22:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Trzeba znać numery na które wysyłasz.

    Jak wysylasz, to juz znasz :-)

    >Co więcej przeważnie trzeba
    >trzeba za nie zapłacić lub ponieść inne koszty ich uzyskania.
    >Losowo to sobie możesz skreślać cyferki na kuponach gier
    >liczbowych a nie prowadzić opłacalną działalność.

    A czemu nie ? Przy 40 czy 50 mln komorek w Polsce i przydzielonych
    prefiksach widac, ze szansa trafienia w aktywny numer jest duza.

    Dalej to mi trudno powiedziec:
    -sms wyslany pod zly numer jest platny czy nie ?
    -informacja ze sms nie doszedl jest ? To mozna sobie zapisac, ze ten
    numer wiecej nie.
    -zadwonic mozna - pod zly numer bezplatnie bedzie, a moze nawet uda
    sie zweryfikowac bez placenia za sekunde polaczenia z dobrym numerem.
    -sa bazy przeniesionych numerow - moze tam da sie zweryfikowac. No ale
    one raczej dla operatorow dostepne ...

    J.

  • 37. Data: 2015-10-08 19:04:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ani nie trzeba znać numerów, ani wysyłka losowa na nadmiarowe numery nie
    > jest taka droga. Tak więc twoja argumentacja leży i kwiczy.

    To dlaczego wolą zapłacić za bazę numerów niż wysyłać w ciemno ?
    Pewnie dlatego że słabiej niż ty znają się znają się na tym
    z czego żyją. :-)

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2015-10-08 19:22:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-08 o 19:04, RadoslawF pisze:

    > To dlaczego wolą zapłacić za bazę numerów niż wysyłać w ciemno ?
    > Pewnie dlatego że słabiej niż ty znają się znają się na tym
    > z czego żyją. :-)

    Coś marnie ci idzie argumentacja. Przecież nikt tu nie twierdzi, że
    numery nigdy nie są kupowane. Ale *mogą* być wysyłane losowo,
    przynajmniej mogą tak twierdzić, i na nic się dedukcje pięknego
    Radosława do rozważania tego problemu nie przydają. A już na pewno nie
    jest tak, że *muszą* takie numery kupić, jak twierdziłeś.

    Pomijając już fakt, że kupno bazy działających numerów będzie tylko
    kupnem bazy działających numerów, a nie przetwarzaniem czyichś danych
    osobowych.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2015-10-09 07:52:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-08 19:04, RadoslawF pisze:

    > To dlaczego wolą zapłacić za bazę numerów niż wysyłać w ciemno ?
    > Pewnie dlatego że słabiej niż ty znają się znają się na tym
    > z czego żyją. :-)

    Bazy z numerami często mają personalizację, np miejsce zamieszkania, co
    dla usługi zapraszania na pokaz garnków, czy foteli masujących ma znaczenie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 40. Data: 2015-10-09 14:02:51
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-10-08 o 09:52, Andrzej W. pisze:

    > Kup sobie starter w jakimś nju albo innym wynalazku tego typu a
    > zadzwonią do Ciebie w przeciągu dwóch dni z jakąś propozycją.
    > A jak zapytasz skąd mają ten numer, to zawsze usłyszysz, ze numer jest
    > generowany losowo i możesz im naskoczyć.

    Potwierdzam. Dwa dni po aktywacji numeru T-Mobile zadzwonił jakiś automat.
    Ale pewności nie mam co do wycieku, bo numer był podany na olx.