  • 61. Data: 2015-10-16 13:40:21
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 16.10.2015 o 13:13, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Ja bym obstawił jednak 50!
    > To i tak dość sporo ;)
    >
    > Niemniej, jak rzekłeś, treść (dość jednoznacznie) sugeruje, że jest
    > JEDNA lista (dowolnie długa) i JEDNA wygrana 50 zł (z dokładnością
    > do 0,1 grosza), z której można zostać wylosowanym.
    > Ja się nie piszę ;)

    U nas ponoć "." to separator grup tysięcznych (czy jak to tam się
    nazywa) a separatorem dziesiętnym jest ",".

    p. m.

  • 62. Data: 2015-10-16 13:45:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Właśnie chodzi o to, że wszystko jest jednoznaczne - nie wynika z
    >tego,
    >że wypłata jest pewna.

    "Jestes na liscie do wyplaty" "odbierz" - to nie jest jednoznaczne ?

    >Ale jak chcesz popieniaczyć, to pozwij o wypłatę w złotych sumy 50
    >000
    >silnia ;)

    No coz, jak juz pisalem - sad spyta/trzeba mu pokazac w jakim
    konkursie sie uczestniczylo, i zaraz sie okaze, ze obywatelowi zadne
    pieniadze sie nie naleza, a jeszcze sprawa karna wyjdzie.

    Co innego, jakby wczesniej wyslac jakiegos platnego sms ...

    J.

  • 63. Data: 2015-10-16 13:47:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-16 13:40, m pisze:

    > U nas ponoć "." to separator grup tysięcznych (czy jak to tam się
    > nazywa) a separatorem dziesiętnym jest ",".

    Tyle, że jak już tu w Polsce separatorem tysięcznym jest spacja....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 64. Data: 2015-10-16 13:52:04
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 16 Oct 2015 13:40:21 +0200, w <5620e21c$0$673$65785112@news.neostrada.pl>,
    m <m...@g...com> napisał(-a):

    > U nas ponoć "." to separator grup tysięcznych (czy jak to tam się
    > nazywa) a separatorem dziesiętnym jest ",".

    To w Niemczech. U nas separatorem grup tys. jest spacja/odstęp.

  • 65. Data: 2015-10-16 23:49:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-16 o 13:13, Gotfryd Smolik news pisze:
    > Ja bym obstawił jednak 50!

    W kwestii formalnej. Mnie w podstawówce w latach osiemdziesiątych :-)
    uczyli że w Polsce obowiązuje "," a nie "." dla oddzielenia części
    dziesiętnych.
    Teraz inaczej w szkołach uczą? :-)

  • 66. Data: 2015-10-17 00:00:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-16 o 13:45, J.F. pisze:

    > Co innego, jakby wczesniej wyslac jakiegos platnego sms ...

    Ja pier...

    Żaden w uczęszczających tu "prawników" nie widzi znamion przestępstwa
    oszustwa?
    Wprowadzony jestem w błąd (wyzyskuje się ten błąd) w celu nakłonienia
    mnie do wysłania smsa który zamiast "potwierdzić" wygraną będzie
    skutkował inwestowaniem pieniędzy w konkurs czyli niekorzystnym
    rozporządzeniem mieniem.

    Czy ktoś w tym kraju musi wreszcie krzyknąć "król jest nagi"?

    Wszyscy podchodzą do tego pobieżnie. Wygrana Wygrana Wygrana.
    Podczas gdy tu chodzi o coś innego.
    O Art. 286. Oszustwo

    Po "prawnikach" spodziewałem się czegoś więcej :-)