  • 11. Data: 2015-10-07 21:12:14
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody 50_000 PLN
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 16:41, A. Filip pisze:

    > Jak takie cosie "mogące wyglądać jak zagranie w celu wprowadzenia w błąd"
    > pozostają _całkowicie_ bezkarne to IMHO taka bezkarność jest godną debili
    > zachętą do powtórek przez innych cwaniaków.
    >
    > IMHO Uświadamia to jak niezbyt wiele prawo/prokuratura/policja chroni.

    Zdecydowanie za mało podkreśleń. Uważaj bo ci samoocena opadnie! No i
    zmień temat wątku odpowiadając. Poczujesz się ważniejszy.

    --
    Sonn

  • 12. Data: 2015-10-07 21:43:15
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-10-15 o 21:03, cef pisze:

    > Skąd taki sms? To się trzeba gdzieś zapisać
    > czy inną głupotę zrobić?

    Oni to chyba jakoś losowo wysyłają. Nigdy w czymś podobnym nie
    uczestniczyłem. Nigdzie się nie zapisywałem, a kilka razy w miesiącu
    dostaję takiego kretyńskiego SMS-a.

  • 13. Data: 2015-10-07 21:55:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Oni to chyba jakoś losowo wysyłają. Nigdy w czymś podobnym nie
    > uczestniczyłem. Nigdzie się nie zapisywałem, a kilka razy w miesiącu
    > dostaję takiego kretyńskiego SMS-a.

    Na pewno nie losowo. Trzeba sobie zasłużyć podając swój numer,
    odpowiadając na jakąś propozycję lub zrobić jakąś inną głupotę.
    Przez wiele lat używania komórki dostałem dosłownie kilka podobnych
    "ofert".

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2015-10-07 22:02:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-07 o 21:55, RadoslawF pisze:

> [...]
    > odpowiadając na jakąś propozycję lub zrobić jakąś inną głupotę.
    > Przez wiele lat używania komórki dostałem dosłownie kilka podobnych

    Czemu uważasz, że wysyłanie takich ofert losowo jest niemożliwe?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2015-10-07 22:04:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-10-15 o 21:55, RadoslawF pisze:

> [...]
    > odpowiadając na jakąś propozycję lub zrobić jakąś inną głupotę.
    > Przez wiele lat używania komórki dostałem dosłownie kilka podobnych

    Ale jednak dostałeś :-), a wnoszę,że nigdy nie zapisywałeś się.

  • 16. Data: 2015-10-07 22:56:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 19:00, Budzik pisze:
    > Ale wiesz ze 50.000 to nie to samo co 50.000zł...?

    Chłopy ogarnijcie się. Choćby przez szacunek dla nazwy grupy :-)
    Specjalista (być może prawnik) tego smsa spłodził i wiedział że trzeba
    dodać zł żeby znamiona oszustwa były spełnione aczkolwiek nie przekroczone.
    To taka cienka czerwona linia ;-)

  • 17. Data: 2015-10-07 23:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    k61pocztaonetpl@127

    5...@n...neostrada
> [...]
    Ale odbierz tylko 50.000...

  • 18. Data: 2015-10-07 23:00:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-07 o 20:08, Big Jack pisze:

    > Wejdź na regulamin tego "konkursu", znajdź sposob wypisania się z niego
    > i po sprawie. Będziesz zdrowszy.

    Kto powiedział że się zapisałem? Wyglądam na takiego co wierzy oszustom? :-)
    Ja tu piszę dla narodu, społeczeństwa, wspólnoty, szacunku dla prawa... :-)

    PS. Czasem mi się wydaje że jak lodówkę otworzę to oszust wyskoczy.
    Czy to już objaw choroby czy tylko doświadczenie życiowe :-)
    Tyle tego g... dookoła.

  • 19. Data: 2015-10-07 23:10:59
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > odpowiadając na jakąś propozycję lub zrobić jakąś inną głupotę.
    > Przez wiele lat używania komórki dostałem dosłownie kilka podobnych

    Ten mój numer na pewno nie był nigdzie podawany.
    Za to inny małżonki był kilka lat temu. Nie chodziło o stratę kasy tylko
    o notoryczne nękanie smsami w stylu:

    "Czeka cię nieszczęście. Jeśli chcesz uniknąć poznaj moją wróżbę ślij
    smsa na numer..."

    Blokowałem u operatora robiłem wszystko co było można i nagle przez te
    blokowania smsy zaczęły przychodzić do mnie. (psipadek?)
    Potem jakiś czas był spokój aż do czasu kiedy zmieniałem umowy u operatora.
    Nagle od tygodnia dostaję codziennie.
    Mało dzwonię a tylko przychodzi mi do głowy ostatnia komunikacja z
    operatorem i z bankiem. Cholera wie która szuja mnie znowu zapisała na
    listę.

  • 20. Data: 2015-10-07 23:32:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-10-15 o 23:10, z pisze:

    > Potem jakiś czas był spokój aż do czasu kiedy zmieniałem umowy u operatora.
    > Nagle od tygodnia dostaję codziennie.

    Było od tego zacząć :-) Na umowach z operatorem są różnego rodzaju zgody
    na wysyłanie śmieci. Ja jestem na to wrażliwy i dokładnie pilnuję.
    Ostatnio jedna paniusia mnie przekonywała że NIE DA SIĘ przedłużyć bez
    odznaczenia tej zgody i dopiero kierownik zawezwany z domu potwierdził,
    ze się da. Podejrzewam, że mają wyższą prowizję za umowę z tymi zgodami,
    bo by z siebie kretynki nie strugała. Zobacz, czy czasem nie dopisała
    wihajstra i ewentualnie cofnij zgodę. Jak najszybciej, bo oni to
    sprzedają i później nie zapanujesz nad tym. Ja chyba cztery lata temu
    właśnie nie dopatrzyłem (było kilka zgód i jednej nie odhaczyłem), to
    później bujałem się kilka miesięcy, a uwierz na słowo, ze dość
    profesjonalnie się za to zabrałem. Do dziś właśnie pokłosiem te śmieci,
    ale to już kilka razy w miesiącu, wiec nie chce mi się z kretynami z
    odległych wysp kopać.