  • 1. Data: 2003-04-22 00:56:27
    Temat: mandat - znowu chyba braki w ustawodastwie
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Witam

    Różne głupie myśli mi przychodzą czasami do głowy i wpadłem na taki pomysł

    Jak to jest. Jeżeli auto jest źle zaparkowane i przychodzi kierowca odjechać
    zastaje blokade. Woła Straż Miejską, naliczają "opłate" powiedzmy 100 PLN.
    Czy powinien zapłacić:
    1. własciciel auta
    2. ten kto nim przyjechał i je zaparkował
    3. ten co chce zdjęcia blokady bo chce gdzies jechać ???

    przychodze do auta które zaparkował mój ojciec. Chcę odjechac i muszę
    zapłacić mandat - czy to fair? Czy może powinienem zakablować kto
    zaparkował? - a może nie wiem bo wziąłem auto firmowe?

    komu w końcu przyślą mandat za jazdę z nadmierną prędkością jeżeli auto jest
    firmowe a kamera zrobiła zdjęcie i nie spisywano niczego na miejscu?

    Icek