  • 11. Data: 2007-01-29 22:51:05
    Temat: Re: Potrzebna pomoc !!
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    news:eplr5h$3do$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Moim zdaniem tak. Znalazłeś gdzieś wyłączenie?

    art 5

  • 12. Data: 2007-01-29 23:09:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > art 5

    Ale tam jest lekkie zamieszanie. Zauważ:

    Przepisów o umowach zawieranych z konsumentami poza lokalem przedsiębiorstwa nie
    stosuje się do umów:

    4) o prace budowlane,
    5) dotyczących nieruchomości, z wyłączeniem usług remontowych,

    Moim zdaniem wymiana okien jest usługą remontową. Sama ustawa tego nie
    definiuje. Prawo budowlane utrzymuje, że przez remont należy rozumieć
    wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na
    odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym
    dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie
    pierwotnym. No to by moim zdaniem pasowało. Dalej piszą, że przez roboty
    budowlane należy rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie,
    montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego.

    Wcześniej nie zwróciłem na to uwagi i jakoś się głębiej nad tym aspektem nie
    zastanowiłem.

  • 13. Data: 2007-01-29 23:32:05
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Ale tam jest lekkie zamieszanie. Zauważ:

    dlatego zapytałem, czym jest wymiana okien :-)
    jeszcze lepszy jest pierwszy punkt :)