  • 11. Data: 2007-01-24 22:36:05
    Temat: Re: Potrącenie pieszego
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.01.2007 Kolan <...@w...pl> napisał/a:

    > Zalezy czy ofiara wystąpi na drodze cywilnej o odszkodowanie
    > ;),swietny sps na zarobienie kasiory

    1. jeśli wystąpi, to i tak pójdzie z OC
    2. jeśli odszkodowanie, to najpierw musi być szkoda.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 12. Data: 2007-01-24 22:38:26
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Johnson <j...@n...pl> w

    > Bez większego znaczenia jest to jak długo ktoś leży w szpitalu, czy też
    > na jak długo dostał zwolnienie lekarskie.

    Ale wiesz, że nie masz racji? Z punktu patrzenia NFZ...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 13. Data: 2007-01-24 23:01:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    'Tom N' napisał(a):

    > Ale wiesz, że nie masz racji? Z punktu patrzenia NFZ...

    A co ma NFZ to tego? Myslałem że rozmawiamy o kwalifikacji prawnej ...

    --
    @2007 Johnson

  • 14. Data: 2007-01-24 23:26:01
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Na jakim etapie sprawy można powołać takiego biegłego? Jutro będzie 7-my
    > dzień od zdarzenia.

    Powolac mozna od momentu jej wszczecia i nie musi to byc juz teraz. Biegly
    wyda opinie na podstawie dokumentacji lekarskiej ze szpitala i ewentulanie
    na podstawie badania delikwenta. Ale wyglada na to, ze bedzie ponizej 7 dni.
    Zreszta to czy jest ponizej czy powyzej 7 dni i tak ma znaczenie
    drugorzedne, bo kwestia podstawowa jest to, czy w ogole mozna mowic o twojej
    winie w tym zdarzeniu. Dopiero jesli zostanie uznane, ze zawiniles temu
    zdarzeniu to kwestia tych "dni" bedzie miala istotne znaczenie dla
    kwalifikacji i konsekwencji (przestepstwo/wykroczenie).
    Te "dni" absolutnie nie sa tym samym co okres na jaki dostal L4.

    Cezar

  • 15. Data: 2007-01-25 06:32:20
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 24 Jan 2007 22:37:24 +0100, Johnson napisał(a):

    > Apel do wszystkich: nie kupować dzieciom komputerów, bo jak dostaną to
    > trollują.

    Kozak i bohater, który za wirtualną zasłoną usenetu robi z siebie
    forumowego odważniaka rzucając w ludzi inwektywami.
    Proponuję olać debila.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    "Nigdy nie kłóć się z głupcem.
    Najpierw ściągnie Cię do swojego poziomu,

  • 16. Data: 2007-01-25 07:37:31
    Od: MK <X...@p...fm>

    zagloba napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Kilka dni temu potrąciłem pieszego na pasach. Okoliczności zdarzenia
    > były takie: obfite opady deszczu, słaba widoczność, zimowe opony, a
    > temperatura 8 stopni na plusie, teren zabudowany, prędkość ok. 50 km/h.

    Za wolno jechałeś, jak byś jechał szybciej to zdążył byś przed pieszym.

    MK

  • 17. Data: 2007-01-25 09:57:01
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 24 sty o godzinie 23:38, na pl.soc.prawo, 'Tom N' napisał(a):

    > Ale wiesz, że nie masz racji? Z punktu patrzenia NFZ...

    Tomasz!!
    O jejku - popełniłeś gafę niemiłosierną!
    Nie wiesz że dżonson ma ZAWSZE rację??

    :))))))

  • 18. Data: 2007-01-25 16:03:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O jejku - popełniłeś gafę niemiłosierną!
    > Nie wiesz że dżonson ma ZAWSZE rację??

    Zawsze, jak zawsze, ale przeważnie.