  • 1. Data: 2007-01-24 22:57:24
    Temat: gwarancja na cos uzywanego- czy musze przyjac zwrot?
    Od: b...@o...eu

    moze ktos doradzic - sprzedalem telefon, mial pewne wady, jednak o
    wszystkich pisemnie ( w ogloszeniu powiadomilem) podobnie przed
    sprzedaza w rozmowie z kupujacym, poza tymi drobnymi rzeczami, sprzet
    byl w pelni sprawny ( uzywalem go 2 miesiace). do spretu byla dolaczona
    karta gwar z dowodem zakupu, jednak wspomnialem ze kupilem go z
    uszkodzonymi plombami i nie wiem czy gwaraqncja jest aktualna.

    Po ok dwoch tygodniach kupujacy napierw napisal ze mu sie szybko
    bateria rozladowuje , pozniej ze jest bardzo zadowolony ale jednak
    bateria slabo trzyma i w dodatku sie wiesza i chce go oddac.

    Sprawa powieszenia sie jest kwestioa sporna, bo to jest telfon z
    palmtopem, wiec jest to jak ze zwyklym komputerem - moze sie zdarzyc.

    Czy musze przyjac zwrot? nawet producent daje tylko 6 mieisecy na
    baterie, poza tym , napisalem w rozmowie przed kupnem , ze urzadzenie
    trzyma ok 2 dni. kupujacy twierdzi ze przez dzien i noc mu sie
    rozladowalo.

    Mam wrazenie ze poprostu znudzil mu sie sprzet ( w ciagu kilku tygodni
    na alegro spadly ceny urzadzenia ) probuje go sprzedac. kupujacy ma
    komis gsm, a to juz jakby z zasady daje do myslenia...

    Co mam robic? kupulem juz za te pieniadze nowe urzadzenie, wiec nawet
    nie mam na to zeby oddac, poza tym, uwazam, ze nie musze przyjac tego,
    bo uwazam ze jest sprawne i o wszystkim co ma znaczenie itp napisalem
    przed kupnem.
    Bede wdzieczny za pomoc.
    beerox