  • 1. Data: 2003-11-09 12:40:03
    Temat: Poszukiwany komentarz do art. 202 KK
    Od: ikaps <i...@N...wp.pl>

    Witam.
    Potrzebuje komentarz do art. 202 KK z "Kodeks Karny-praktyczny
    komentarz" R. Górala (2002r.), a właściwie samą definicję pornografii.
    Bardzo prosze o pomoc!!!

    Kasandra
    i...@N...wp.pl

  • 2. Data: 2003-11-09 15:53:42
    Temat: Re: Poszukiwany komentarz do art. 202 KK
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Użytkownik "ikaps" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Potrzebuje komentarz do art. 202 KK z "Kodeks Karny-praktyczny
    > komentarz" R. Górala (2002r.), a właściwie samą definicję pornografii.

    1987.02.16 wyrok SN WR 28/87 OSNKW 1987/9-10/85

    przegląd orzeczn.: Ćwiąkalski Z. Zoll A. NP 1988/10-12/144

    Przez rozpowszechnianie pisma, druku, fotografii lub innego przedmiotu,
    mające charakter pornograficzny w myśl art. 173 § 1 k.k., należy rozumieć
    takie zachowanie się sprawcy, które polega na czynieniu ich powszechnie
    dostępnymi przez kolportaż, użyczenie, powielanie, kopiowanie i innego
    rodzaju udostępnienie ich treści szerszemu i bliżej nie określonemu kręgowi
    osób.

    Nie stanowi natomiast rozpowszechniania wymienionych przedmiotów działania
    sprawcy polegające na ich okazywaniu lub wyświetlaniu filmu za pomocą
    aparatury video, jeżeli tego rodzaju okazywanie lub udostępnienie tych
    przedmiotów odbywa się w niewielkim i ściśle określonym kręgu osób.

    Tyle tylko moge pomóc.

    michał

  • 3. Data: 2003-11-09 23:34:41
    Od: ikaps <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik Mecenas napisał:

> [...]
    > aparatury video, jeżeli tego rodzaju okazywanie lub udostępnienie tych
    > przedmiotów odbywa się w niewielkim i ściśle określonym kręgu osób.

    Dzieki, ale ja potrzebuje definicji pornografii konkretnie z tego
    kodeksu - bede pisac prace magisterska na ten temat i promotor zazyczyl
    sobie akurat KK Górala z 2002 roku...

    Kasandra
    i...@N...wp.pl

  • 4. Data: 2003-11-10 15:57:50
    Od: "Robert K" <o...@w...pl>

    > Dzieki, ale ja potrzebuje definicji pornografii konkretnie z tego
    > kodeksu - bede pisac prace magisterska na ten temat i promotor zazyczyl
    > sobie akurat KK Górala z 2002 roku...

    Biblioteke zamkneli ? :)

  • 5. Data: 2003-11-10 16:31:01
    Od: ikaps <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik Robert K napisał:

    > Biblioteke zamkneli ? :)

    A wyobraz sobie, ze dokladnie tak :)

    1. Biblioteka wydzialu prawa zamknieta do 20.11
    2. Teraz mamy dluugi weekend
    3. Potrzebuje to na srode...

    Kasandra
    i...@N...wp.pl