    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osoby
    Date: Wed, 2 Aug 2023 06:23:31 +0200

    > No ale robił rozpoznanie osobiście na miejscu więc co to da? Poza tym,
    > jakby do mnie przyszedł list, który jest adresowany do kogoś innego to
    > bym go zwrócił listonoszowi, a nie otwierał i czytał. No chyba, że
    > zaadresowany ogólnie.
    >
    > @cef: 15 lat to nie jest długi okres. Dziwne, że w Internecie niczego
    > nie ma, bo zakładam, że sprawdzałeś. Czy tez takie popularne
    > imię+nazwisko? Można próbować szukać po zdjęciach, ale tez nie zawsze
    > to coś da.

    Internet nic nie daje, bo zbitka jest popularna typu
    Tomasz Kwiatkowski. W żadnych ewidencjach CEiDG
    go nie ma - działalności nie prowadził - przekopałem wszystkie wyniki.
    Po grafice też szukałem.
    Kontakt realny urywa się po gdzieś pod koniec lat osiemdziesiątych.
    Rozmawiałem z osobami, które studiowały wtedy z nim razem, ale nic nie
    wiedzą.
    Został ostatni adres zameldowania sprzed 13-15 lat.
    Jak dotrę do aktu notarialnego tego ostatniego lokalu,
    to będzie tam PESEL, ale nadal nic mi to nie daje.
    Wygląda tak jakby chciał zatrzeć ślady za sobą, bo odnaleziony
    ostatni adres zameldowania jest fikcyjny.