eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPostepowanie uproszczone o odzyskanie kasy - formularze - gdzie dostać › Re: Postepowanie uproszczone o odzyskanie kasy - formularze - gdzie dostać
    From: "Czarny" <k...@i...pan.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postepowanie uproszczone o odzyskanie kasy - formularze - gdzie dostać
    Date: Thu, 27 Feb 2003 10:34:47 +0100

    napewno nie będzie to trwało 5 lat. Jeżeli jest to małe miasteczko, jak
    twierdzisz, i zapewne nieduży Sąd rejonowy zaryzykowałbym stwierdzenie, że
    otrzymasz nakaz zapłaty do 2-3 miesięcy. Ale zdarza się i tak: 30 grudnia
    wysłałem pozew upr. do Sądy w Środzie Śląskiej, otrzymałem nakaz po 7
    dniach!!! Klauzulę nabili mi po dwóch tygodniach i teraz sprawa jest u
    komornika. Myślę, że to niezłe osiągi.