  • 11. Data: 2016-08-20 23:26:00
    Temat: Re: Asymetryczna "mowa nienawiści"
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-08-20 o 04:11, Tomasz Chmielewski pisze:

    > Wiedzę czerpiesz z tych samych źródeł co mówią też o tych sławnych
    > polsko-niemieckich obozach koncentracyjnych, np. w Oświęcimiu...?

    Rozumiem, że według ciebie to były włosko-faszystowskie obozy
    koncentracyjne?

  • 12. Data: 2016-08-20 23:30:07
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Wiedzę czerpiesz z tych samych źródeł co mówią też o tych sławnych
    > polsko-niemieckich obozach koncentracyjnych, np. w Oświęcimiu...?

    W sensie wikipedia mówi o polsko-niemieckich obozach? Niemniej jestem
    gotów... oświeć mnie i opowiedz mi o tych włosko-faszystowskich obozach
    w Polsce.

  • 13. Data: 2016-08-26 18:32:41
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    > Wiedzę czerpiesz z tych samych źródeł co mówią też o tych sławnych
    > polsko-niemieckich obozach koncentracyjnych, np. w Oświęcimiu...?

    Widzę, że ucięło mi wypowiedź.

    Czerpałem wiedzę z wiki. Podziel się więc przykładami faszystowskich
    obozów zagłady.

  • 14. Data: 2016-08-26 20:03:07
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No to smacznego.