eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPosiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne › Re: Posiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne
    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posiadanie nielegalnego oprogramowania nie jest w Polsce karalne
    Date: Wed, 28 Jan 2009 13:17:21 +0100

    news:glo4di$quh$2@inews.gazeta.pl...

    > Wiesz, wpieprzasz swoje posty właściwie na wszystkie istniejące grupy
    > niezależnie od tego czy jest na temat czy nie. I zwykle w 101% nie na
    > temat. I żadne argumenty żebyś sobie pisał tam gdzie chcą to czytać do
    > ciebie nie przemawiają.
    > Więc zwisa mi za co się wsadzą, ważne, że tam dostępu do internetu miał
    > nie będziesz.
    > Poniał?

    I czemu synku pierdolisz głupoty bez sensu? Podaj przykład na które to niby
    "wszystkie istniejące grupy wpieprzam posty"? Czy ten powyższy post wysłany
    na pl.soc.prawo, dotyczący bezprawia w Polsce nie jest na temat grupy?
    Notabene ostatni raz na pl.soc.prawo napisałem post ze dwa miesiące temu, w
    podobnej tonacji.
    Prędzej ciebie przygłupie wsadzą do wariatkowa, niż mnie gdziekolwiek. Nie
    chcesz, nie czytasz szczeniaku, tu nie piaskownica.

    boukun