  • 1. Data: 2002-02-20 08:51:28
    Temat: Ponownie emerytura
    Od: "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Witam grupowiczow
    Ponownie zadam to pytanie bo nie dostalem odpowiedzi na grupie a jedynu
    urzytkownik ULKA przyslala mi odnosniki na:
    - Dz.U.Nr.162 poz.1118 z dn 17.12.1998r.
    - rozporzadzenie Rady Ministrow z dn 13.05.1989r (ktorego nie odnalazlem
    :( )
    -wyrok Trybunalu Konstytucyjnego z dn 4.01.2000r ( tez nie odnalazlem )

    Pytanie: Akty prawne ktore mowia o mozliwosci przejscia na wczesniejsza
    emeryture dla pracownika ktorego dziecko wymaga stalej opieki (pracownik w
    wieku okolo 45-50 lat) dziecko uleglo wypadkowi przed 18 rokiem zycia i
    wymaga stalej opieki

    Z tego co wiem jest jakas ustawa z 1989 ... ale nie pametam numeru i daty
    ... :((

    I jeszcze jedno poprosze o url na strone gov na ktorej sa wszystkie
    dzienniki ustaw i monitory oraz rozporzadzenia

    Pozdrawiam
    AJA