eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPonad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel › Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: poilkj <u...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ponad 2 miesiące problemów z PTK-Centertel
    Date: Sat, 22 May 2004 08:27:26 -0500
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <c8nkfv$rfj$1@inews.gazeta.pl>
    References: <c8n0fr$5bc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dardeene-68.188.44.34.charter-stl.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1085232447 28147 68.188.44.34 (22 May 2004 13:27:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 22 May 2004 13:27:27 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <c8n0fr$5bc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    X-User: poilkj
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:694842 pl.soc.prawo:216111
    [ ukryj nagłówki ]

    x wrote:

    > Witam serdecznie ...
    >
    > mam następującą sytuacje z PTK Centertel - w dniu 17 marca aktywowałem
    > mBox VIPa (usługe umożliwiającą mi wysyłanie/odbieranie faxów przez www).


    >
    > 1/ Czy taką sytuacje można uznać za rażące uchybienia po stronie operatora?
    > 2/ Czy w związku z tym mam prawo zarządać rozwiązania umowy o świadczenie
    > usług
    > telekomunikacyjnych na tym numerze bez ponoszenia dodatkowych kosztów
    > (zerwanie
    > kontraktu - coprawda kończy mi się on już w październiku jednak straciłem
    > zaufanie i
    > siły do tej firmy);

    Czy kupiłeś telefon 17 marca?
    Jeśli nie to dlaczego nagle chcesz żądać zerwania umowy, skoro do tej
    pory korzystałeś z ich usług bez mBox VIP?


    > 3/ Czy rekompensata w takim przypadku kiedy usługa nie działa 2 miesiące
    > powinna
    > wynosić tylko 16 zł?
    > 4/ Czy ktoś ma jakiś pomysł co powinienem zrobić teraz?


    Zrezygnuj z mBox VIP, złóż reklamację i zarządaj zwrotu abonamentu za tą
    usługę.
    Ja tak zrobiłem i bez problemu dostałem całość z powrotem za 6 miesięcy,
    bez żadnych dopisków "w drodze wyjątku"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1