  • 71. Data: 2016-01-20 10:53:48
    Temat: Re: Pomy?ka w przelewie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 10:51, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Argument równie dobry jak słońce będzie za chmurami. Liwiuszu - szanujmy
    > się choć trochę i odpowiadajmy na temat. A jak juz czepiłeś się hyz
    > elektrowni, co jak masz nadpłatę w elektrowni (a dokładniej w firmie
    > rozliczającej) wysokości 5zł, to odsyłają Tobie od razu 5zł, czy jednak
    > to Ty musisz się pofatygować, odpowiednie pisma złożyć, albo ew odliczyć
    > to w rachunku następnym (jeśli akurat nie zmieniłeś firmy rozliczającej
    > np przeprowadzając się, wtedy już jest pod górkę)?

    No ja się muszę pofatygować i poprosić. Tak samo jak wątkotwórczyni też
    nie dostała tego z automatu, tylko musi się prosić.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2016-01-20 10:55:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-19 o 19:49, Kris pisze:
    >No ale dlaczego wierzyciel ma płacić za taką fanaberię?

    No bo to on sie pomylil.

    Poza tym nie wierzyciel, tylko darczynca :-)

    J.

  • 73. Data: 2016-01-20 11:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl ...

    > Hmm sądzę, że przedpisca ma rację, to że jest kilka kont, gdzie
    > _jeszcze_ jest coś prawie bezpłatnie (bo całkowicie bezpłatnych kont juz
    > chyba nie ma), to nie znaczy, że jest to standard. A właśnie dla
    > przedsiębiorców nie znam takowego.

    mbank - jeszcze nie zapłaciłem grosza za konto firmowe, a ostatnio nawet
    500zł rozdawali za płacenie ZUS z tegoz konta...

  • 74. Data: 2016-01-20 11:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nie ma zakazu posiadania konta tam gdzie przelewy są płatne.

    Ba, nie ma nawet nakazu prowadzenia DG!

  • 75. Data: 2016-01-20 11:01:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 10:55, J.F. pisze:

    > No bo to on sie pomylil.
    >
    > Poza tym nie wierzyciel, tylko darczynca :-)

    Gdyby darczyńca, to by nie było podstawy do zwrotu.

    --
    Liwiusz

  • 76. Data: 2016-01-20 11:02:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-20 o 11:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl ...

    > mbank - jeszcze nie zapłaciłem grosza za konto firmowe, a ostatnio nawet
    > 500zł rozdawali za płacenie ZUS z tegoz konta...

    Akurat w koncie firmowym mbanku przelewy są płatne. Ale można używać do
    DG ekonta (kiedyś jak patrzyłem, to nie było takiego zastrzeżenia w
    umowie/regulaminie mbanku).

    --
    Liwiusz

  • 77. Data: 2016-01-20 11:55:35
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 20 Jan 2016 09:28:51 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Poczytaj wątek. Dyskusja nie jest o sp. z o.o., tylko o rżnięciu głupa
    >przez osobę fizyczną, że płaci 5zł za przelew.
    Czytałem wątek. Może przegapiłem. Daj linka gdzie jest wskazane, że
    sprzedawca jest os.fiz.?

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 78. Data: 2016-01-20 12:04:31
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 20.01.2016 o 08:23, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Zważ na skalę, jeśli mam komuś przesłać kilka tysięcy zł, nie patrzę na
    > opłatę rzędu powiedzmy 5zł, bo to pomijalna sprawa, jeśli jednak to jest
    > 1/5 kwoty całości - to jednak zmienia postać rzeczy.

    A jak płacisz za gaz? Nierzadko za gaz płaci się właśnie kwoty ok. 25zł/mc.

    p. m.

  • 79. Data: 2016-01-20 12:18:22
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-20 12:04, m pisze:

    > A jak płacisz za gaz? Nierzadko za gaz płaci się właśnie kwoty ok. 25zł/mc.

    W czasie, gdy przelewy nie były darmowe wykupowałem od razu większa
    ilość i płaciłem za pol roku z góry. Ale to były zamierzchłe czasy. I
    dodajmy, ze jest to nieadekwatna sytuacja, bo tu płacisz to co masz
    zapłacić (więc wybierając konto brałeś pod uwagę choćby kwestia oplata
    stalą za konto/opłata za przelew), a tu masz zwrot pieniędzy, bo ktoś
    sie pomylił, jak ktos się pomylił, to chyba nie ty masz być stratny.
    Pomijam fakt, że była to oferta dodatkowa, z której (zniżkowego zakupu)
    ktoś nie musiał korzystać.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 80. Data: 2016-01-20 12:29:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >W czasie, gdy przelewy nie były darmowe wykupowałem od razu większa
    >ilość i płaciłem za pol roku z góry. Ale to były zamierzchłe czasy.

    Tak nawiasem mowiac - taka wplata z gory to chyba zaliczka ?
    I wymaga wystawienia faktury VAT zaliczkowej ?

    To niech sp* taki klient, ktory zmusza ksiegowosc do dodatkowych
    operacji :-)

    J.