eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą › Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.internetia.pl!news.intelink.pl!newsfeed.neostrada.pl!neme
    sis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomyłka Kasjera w sklepie przy płatności kartą
    Date: Sun, 25 May 2008 21:11:24 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 20
    Message-ID: <g1ce9n$p5b$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <4839b256$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: bom181.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1211743352 25771 83.29.28.181 (25 May 2008
    19:22:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 25 May 2008 19:22:32 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:534605
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Birka" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4839b256$1@news.home.net.pl...

    > Dnia 16 maja zakupiłam buty z sklepie za 140zł. Po paru dniach przyszedł
    > wyciąg i okazało sie ze sprzedawca ściągnęła mi z konta nie 140 zł a 1400
    > zł. Poszukałam paragonu no i na fiskalnym mam 140 a z polcardu mam 1400
    > zł. Co tam zrobić? co powiedzieć jutro? i co będzie gdy mi powie kobieta
    > ze mam spadać na drzewo? Jak mogę sie przygotować jutro na rożne
    > ewentualności??

    Najszybciej będzie to skorygować w sklepie. Muszą wykonać operację zwrotu z
    karty na to 1400 zł (tak jakbyś zwrócił buty i nabić od nowa 140 zł. Jeśli
    nie będą chcieli - choć wątpię - to złożyć reklamację w banku. Ale wówczas
    to chwilę potrwa. Na grupie o bankach pisywali, że i kilka tygodni trwa,
    zanim to się wyjaśni tą drogą, albowiem bank to reklamuje nie w sklepie,
    tylko u pośrednika, a ten dopiero w sklepie. W ostateczności, jak nie będą
    chcieli oddać, to zostaje zawiadomienie o oszustwie oparte na tym właśnie,
    że nie chcą oddać (bo pomyłka sama w sobie oszustwem nie jest, ale w
    połączeniu z uporem w odmawianiu zwrotu już tak).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1