  • 11. Data: 2003-08-19 10:06:17
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Polisa Posagowa PZU
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Wheelman <w...@g...pl> napisał(a):

    > kwotę
    > GUS(ale
    >
    > No i znowu jestem w kropce.
    >
    > Mieszkam w Plocku i od znajomego ktory niedawno mial sprawe o polise
    > uzyskalem szablon na wyliczenie ktory sie stosuje w Plocku (przynajmniej
    > jego adwokataka taki mu dala). Roznica polega na tym ze nie bierze sie kwoty
    > gwarantowanej (!) (tj. sumy ubezpieczenia powiekszonej o odsetki) tylko sama
    > sume ubezpieczenia (!).

    ale wtedy przyjmuj się inna propotrcje ptrzy podziale - np 3/4 i 1/4 lub 2/3
    i 1/3

    Wychodzi z tego ze jestem oszukany o duzo wiecej niz
    > tylko dzielac naleznosc na polowe.

    zgadza sie niestety

    Moze by tak szybko zameldowac sie w
    > Poznaniu :)?

    bez emotikonu - jest to dobry pomysł,

    pzdr

    marek radwański

  • 12. Data: 2003-08-19 13:34:47
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Moze by tak szybko zameldowac sie w
    >

    > bez emotikonu - jest to dobry pomysł,

    Chyba nie do końca. Zdaje się że zmiana miejsca zamieszkania
    powoda nie będzie tu miała znaczenia (przenieść by się chyba musiała
    jednostka organizacyjna ubezpieczyciela, z którą związane jest
    roszczenie)
    To już chyba pardziej prawdopodobne jest zawarcie umowy
    prorogacyjnej na rzecz sądu poznańskiego (o ile nie zachodzi tu
    jakiegoś rodzaju właściwość wyłączna - bo w tej chwili się nad tym nie
    zastanawiałem)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 13. Data: 2003-08-20 06:39:00
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    Dredd<...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > prorogacyjnej na rzecz sądu poznańskiego (o ile nie zachodzi tu
    > jakiegoś rodzaju właściwość wyłączna - bo w tej chwili się nad tym nie

    Właściwość miejscowa sądu znajduje uzasadnienie w treści przepisu art. 7a
    ustawy z dnia 28 lipca 1990 roku o działalności ubezpieczeniowej
    (Dz.U.1996.11.62 ze zm.).
    W Poznaniu ten przepis sie przyjął :-),

    pzdr

    marek radwański

  • 14. Data: 2003-08-20 08:43:43
    Od: Dredd<...@...pl>

> [...]
    art. 7a
    > ustawy z dnia 28 lipca 1990 roku o działalności ubezpieczeniowej

    Dzięki za wyjaśnienie. Tego kruczka nie znałem :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info