  • 1. Data: 2003-08-09 08:15:09
    Temat: Mieszkanie, oplaty a remonty
    Od: "Robert" <r...@e...pw.edu.pl>

    Witam
    2,5 roku temu odebralem mieszkanie ze spoldzielni (nowe).
    Ok 0,5 roku wszyscy wszystko remontowali (halas, kurz itd) - OK trzeba
    wytrzymac, mieszkalismy gdzie indziej.
    Teraz przyszła firma budowlana naprawiac to co spartolili (3 lata gwar).
    Kucie balkonow - woda pod terakota.
    Naprawa odpływow z budynku, dachow, itp
    Remonty trwaja juz 3 miesiace.

    Czy mam prawo nie placic za mieszkanie w takich warunkach (- niech zaplaca
    partacze z firmy budowlanej).
    Ktorej czesci czyszu moge nie placic?
    Z wode, gaz, prad musze - chociaz aby nie zyc w kurzu codzienne sprzatanie
    (wiec woda, srodki czystosci)

    Ja swoje (tyle ile powiedzieli za m2 mieszkania) zaplacilem.

    Mam dwoje dzieci
    syn 3,5 roku
    corka 2 miesiace (i juz jest po operacji z narkoza)

    Po prostu - Czu moge zadac jakiegos odskodowania?

    ---