  • 1. Data: 2003-08-09 08:43:17
    Temat: Polisa Posagowa PZU
    Od: "wieca" <w...@o...pl>

    --
    A.W>Jeżeli masz problem z polisa posagową PZU, ubezpieczyciel zaproponował
    śmieszną kwotą do wypłty - pomogę w...@o...pl lub tel.604 43 18 08

  • 2. Data: 2003-08-09 14:39:22
    Temat: Re: Polisa Posagowa PZU
    Od: "Kasia" <k...@p...pl>

    A mozna wiedzieć w jaki sposób?, chyba nie proponując nowego
    ubezpieczenia?:)

    pozd
    Kasia

  • 3. Data: 2003-08-10 08:13:38
    Temat: Odp: Polisa Posagowa PZU
    Od: "wieca" <w...@o...pl>

    Użytkownik Kasia <k...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bh33j7$mnr$...@p...polanet.pl...
    > A mozna wiedzieć w jaki sposób?, chyba nie proponując nowego
    > ubezpieczenia?:)
    >
    > pozd
    > Kasia

    I.W. Nie nie proponuję nowego ubezpieczenia a dochodzenie roszczeń ze starej
    polisy.

    --
    Iwona Więcławska
    w...@o...p

  • 4. Data: 2003-08-10 09:23:17
    Temat: Re: Odp: Polisa Posagowa PZU
    Od: Dredd<...@...pl>

    A masz prawo występować przed Sądem?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2003-08-10 09:39:30
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 10 Aug 2003 09:23:17 +0000 (UTC), Dredd<...@...pl>
    zakodował:

    >A masz prawo występować przed Sądem?

    Raczej nie. Pewnie nawet nie zna prawa - bo by się nie raklomowała.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-08-10 12:15:18
    Temat: Odp: Odp: Polisa Posagowa PZU
    Od: "wieca" <w...@o...pl>

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:f...@4...com..
    .
> [...]
    > zakodował:

    > Raczej nie. Pewnie nawet nie zna prawa - bo by się nie raklomowała.

    Występować przed Sadem trzeba samemu we własnym imieniu, po co ponosić
    koszty adwokata ( w sprawach majatkowych to 10% wartości spornej kwoty ).
    --
    Iwona Więcławska
    w...@o...p

  • 7. Data: 2003-08-10 13:05:08
    Temat: Re: Odp: Odp: Polisa Posagowa PZU
    Od: Dredd<...@...pl>

    Niestety nie każdy umie występować przed sądem sam, a już pewnie
    zupełnie mało kto zna procedurę. Jesli nie masz prawa występować
    przed Sądem to zakres pomocy jaką świadczysz jest siłą rzeczy
    ograniczony (w zasadzie do pozasądowych negocjacji z
    ubezpieczycielem, ewentualnie pomocy w sformułowaniu pozwu). Mam
    nadzieję, ze uprzedzasz o tym klientów. Jak i o tym, że rygory
    procedury cywilnej są tak surowe i sformalizowane, że można przegrać
    proces w najbardziej nawet słusznej sprawie jeśli popełniać się będzie
    błędy na sali sądowej (inna sprawa że błędy przydarzają się każdemu -
    także pełnomocnikom zawodowym ;) ).

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2003-08-10 18:50:50
    Temat: Odp: Odp: Odp: Polisa Posagowa PZU
    Od: "wieca" <w...@o...pl>

    We włesnej sprawie może występować każdy. Postepowania sądowe w tym
    przypatku są bardzo proste - bogate orzecznicto SN daje wskazówki dla SR.
    A przyjęta reguła waloryzacji świadczenia to inna sprawa. W tym mogę pomóc.

    --
    Iwona Więcławska
    w...@o...p

    Użytkownik Dredd <...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bh5fu4$i5g$...@n...news.tpi.pl...

  • 9. Data: 2003-08-11 13:29:44
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Polisa Posagowa PZU
    Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>

    wieca <w...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > A przyjęta reguła waloryzacji świadczenia to inna sprawa. W tym mogę pomóc.

    A jaki proponujesz sposób waloryzacji - zależy on przecież od linii
    orzeczniczej danego SO. W Poznaniu waloryzuje się nie nominalną sumę
    ubezpieczenia, a kwotę, na jaką strony sie umówliły. Przelicza sie tą kwotę
    na średnie pensje z roku zawacia umowy. Otrzymany iloraz mnoży sie przez
    obecne średnie miesieczne wynagrodzenie ogłaszane raz na kwartał pzez GUS(ale
    netto, a nie brutto). Otrzymaną kwotę dzieli się pół na pół,

    pzdr

    marek radwański

  • 10. Data: 2003-08-18 15:10:00
    Od: "Wheelman" <w...@g...pl>

> [...]
    GUS(ale
    > netto, a nie brutto). Otrzymaną kwotę dzieli się pół na pół,

    No i znowu jestem w kropce.

    Mieszkam w Plocku i od znajomego ktory niedawno mial sprawe o polise
    uzyskalem szablon na wyliczenie ktory sie stosuje w Plocku (przynajmniej
    jego adwokataka taki mu dala). Roznica polega na tym ze nie bierze sie kwoty
    gwarantowanej (!) (tj. sumy ubezpieczenia powiekszonej o odsetki) tylko sama
    sume ubezpieczenia (!). Wychodzi z tego ze jestem oszukany o duzo wiecej niz
    tylko dzielac naleznosc na polowe. Moze by tak szybko zameldowac sie w
    Poznaniu :)?

    w...@g...pl gg:4331408
    " Ave Nosferatus, Vivat Dragonys"