    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policyjni debile
    Date: Fri, 27 Jan 2006 12:26:09 +0100

    google wrote:

    > Jest, nazywa sie EKPC.

    Mozesz zacytowac fragment gdzi ezabrania sie kategorycznie strzelania
    przy przedszkolu?

    > bzdura.

    No dobrze. A teraz uzasadnij. ;)

    > Kiedy Ci meteor na glowe spadnie to bedzie zdarzenie losowe. Dzieci przy
    > przedszkolu da sie przewidziec.

    O nie kochanuiutki uderzneie meteoru w twoja glowe tez sie da
    przewidziec. Ta sama matematyka co i dla dzieci. Te same cyferki. Tak
    samo sie liczy.

    > Da, uzywac mozgu i ujmowac drobnych zlodziejaszkow tam gdzie bezpieczniej.

    Al enigdzie nie jest bezpiecznie...

    > Wszystkie te przypadki maja te roznice ze za cyngiel pociaga sie swiadomie.

    NA pedal gazu tez sie naciska swiadomie. Odsnieza (lub nie ) tez sie
    swiadomie. Terrorysta podklada bombe swiadomie. Takoz wypuszcza i gaz.
    Do kapieli tez idziesz swiadomie.

    > Wystarczy otwarcie drzwi albo wyjrzenie przez zamkniete. oknno

    Ojoj i wtedy kula jakby nie leciala zakreca i trafia dziecko przez szybe
    lub stojace w drzwiach... ;)

    > Przyklad z weterynarzem jest na miejscu.

    Ale jest jedyny. Co oznacza, ze nie jest to regula.

    > A ten zlodziejaszek na placu przedszkolnym to pewnie stal jak sarna w
    > reflektorach auta?

    Nie wiem, nie bylem. Ale mysle, ze jakby stal to by nie bylo strzelania.

    > Zycie osob postronnych jest nadzrezdne wobec ujecia zlodziejaszka. Bo
    > rozumiemy, ze auto ktore mieli chornic jest juz skasowane. Takie
    > milicyjne priorytety.

    Nie wiem czy wiesz, ale u nas jest policja ;)

    > Wiec dlatego sa wymagane pozwolenia na bron.

    Co w sumie niewiele zmienia...

    > Z ilosci debilnych gonitw jest jasne ze nie ma zadnych.

    Znaczy sie z jakiej ilosci, mozesz jakas liste pokazac, z ostatnich 2
    lat chocby?

    > Nie interesuje mnie strzelanie w nocy.

    No popatrz. Znaczy sie w nocy si eni estrzela? :>

    > Debile strzelali na podworku
    > przedszkolnym i do nich nalezy udowodnienie bezieczenstwa przed
    > strzelaniem.

    Znaczy jak maja to udowodnic? :> Maja przedstawic zdjecia i wykonac
    wizje lokalna? :>

    > W miescie nie strzela sie do zlodziei aut.

    W ogole w miescie jest zakaz kradziezy aut!

    > Bezpieczenstwo nalezy stwierdzic. Nikt wbiegajacy za zlodziejaszkiem nie
    > jest w stanie ocenic ze jest bezpiecznie dla innych.

    A kto jest? Bo moze kazdy policjant powinien miec przy sobie takiego
    urzednika co bedzi emogl stwierdzac. Ewentualni nalezy rozstawic takich
    urzednikow w budkach co 100 metrow na terenie miasta i oni beda zapalac
    czerwona lampke jak bezpieczenstwa nie stwierdzono i zielona jak
    stwierdzono co bedzie sygnalem dla policjanta, jak jest sytuacja.

    > A nie wiesz przypadkiem dlaczego place budow musza byc ogrodzone,a
    > czesto oswieetlone?

    Zeby wystraszyc z nich dzieci?

    > Wlcae nie placek. Ocena nalezy do osoby wykonujacej czynnosc. I ta ocena
    > nie moze byc wg standardow debila z magsiterka ze Szczytna a
    > przecietnego rozsadnego czlowieka w takiej sytuacji.

    Buachachacha. No tak, przecietny starszawy szewc jest najlepsza osoba do
    trzezwej oceny sytuacji ;) Najlepiej jaby calosc ogladal w telewizorni
    ;)))

    --
    Sid Meyer's Civilisation IV - zagrajmy ......... http://tiny.pl/xv2d
    Terror, ze strach sie bac - felieton ........... http://tiny.pl/xk83