  • 161. Data: 2019-02-18 11:59:17
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: u2 <u...@o...pl>

    >> Ale spadla ilosc przeszczepow ?
    >
    > Wykresik, pierwsza strona:
    > http://www.poltransplant.pl/Download/Biuletyn2010/BI
    ULETYN_2010.pdf

    własnymi słowami opisać to przekracza możliwości użyszkodników
    psprawo:))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 162. Data: 2019-02-18 12:48:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 04:05:52 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Ale Robert ma często rację :) tylko nadmiernie koncentruje się na części
    > formalnej zupełnie pomijające tego odbiór (społeczne oczekiwania
    > czytelników tej grupy). Klasyka gatunku to urodziny Hitlera, gdzie
    > przedstawiał tylko stan prawny a omal nie wyszedł na nazistę :)

    Jedno trzeba mu przyznać - nie obraża się choć psy na nim wieszają. Ma
    chłop nerwy.
    Co do meritum, to mało kiedy mi pasuje jego logika :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 163. Data: 2019-02-18 12:51:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 21:49:04 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale policjanci maja lapac zlodziei, to powinni byc szybcy i sprawni

    Jasne. Ale umysłowo. Czasy kiedy się goniło po targu między straganami
    rzezimieszków, minęły wraz ze średniowieczem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 164. Data: 2019-02-18 15:53:02
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Feb 2019 04:05:52 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Albo, jak my dyskutujemy o takim Stefanie to kombinujemy co można było
    > zrobić, żeby Stefanowi nie pozwolić. Robert w tej samej sytuacji wydaje
    > się głownie patrzec czy służby z formalnego p. widzenia postępowały
    > zgodnie z procedurą.

    To się chyba nazywa solidarność plemienna.
    Robert najpierw dowodzi, że mundurowi są czyści jak łza, a potem docieka, o
    co w ogóle chodzi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 165. Data: 2019-02-18 15:55:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 20:56:54 +0200, Animka napisał(a):

    > Wyobrażasz sobie 35 letniego staruszka na emeryturze? Ja nie.

    Nie trzeba sobie wyobrażać, bo Tomasz Kaczmarek, jest jak najbardziej
    realny.

    Pierwszy wygooglał mi się link z Twojej ulubionej prasy, z dużą czcionką i
    obrazkami:
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/luksusowa-em
    erytura-agenta-tomka/bwh8ev0

    "Na karku dopiero 34 lata, a na koncie co miesiąc aż 4 tys. zł. Emerytury
    rzecz jasna. Bo takie właśnie życie wiedzie teraz Tomasz Kaczmarek, słynny
    już Agent Tomek"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 166. Data: 2019-02-18 18:22:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.02.2019 o 12:48, Jcek Maciejew pisze:
    > Jedno trzeba mu przyznać - nie obraża się choć psy na nim wieszają. Ma
    > chłop nerwy.
    > Co do meritum, to mało kiedy mi pasuje jego logika

    ano, logika Jcka to anty-logika:))))))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 167. Data: 2019-02-18 18:23:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.02.2019 o 15:53, Olin pisze:
    > To się chyba nazywa solidarność plemienna.
    > Robert najpierw dowodzi, że mundurowi są czyści jak łza, a potem docieka, o
    > co w ogóle chodzi.

    Robercik od ćwierć wieku jak twierdzi siedzi w usenecie, on jest
    fikcyjnym psem, normalny pies ma inne obowiązki:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 168. Data: 2019-02-18 18:24:28
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.02.2019 o 15:55, Olin pisze:
    > "Na karku dopiero 34 lata, a na koncie co miesiąc aż 4 tys. zł. Emerytury
    > rzecz jasna. Bo takie właśnie życie wiedzie teraz Tomasz Kaczmarek, słynny
    > już Agent Tomek"

    olinek zazdrości:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 169. Data: 2019-02-18 18:25:21
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.02.2019 o 12:51, Jcek Maciejew pisze:

    > Jasne. Ale umysłowo. Czasy kiedy się goniło po targu między straganami
    > rzezimieszków, minęły wraz ze średniowieczem.

    Jcek w oparach absurdu:)))))))))))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 170. Data: 2019-02-18 19:34:16
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2019-02-18 o 16:55, Olin pisze:

> [...]
    > rzecz jasna. Bo takie właśnie życie wiedzie teraz Tomasz Kaczmarek, słynny

    Tylko, że ci ~ 35 letni nie są starzy.

    --
    animka