  • 11. Data: 2004-07-23 14:29:48
    Temat: Re: Policja mnie złapała na seksie w lesie
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > sugerujesz że kopulacja w rezerwacie żubrów nie naruszy ustawy o ochronie
    > środowiska? ;)

    Większym zagrożeniem byłoby naruszenie kopulujących przez żubra.

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 12. Data: 2004-07-23 14:47:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Las jest miejscem publicznym bo każdy może tam iść. No chyba że było to w
    jakimś
    > rezerwacie ;)

    a czy byla tam publicznosc, w paragrafie tym jest mowa "publicznie" a las
    jakby nie patrzec nie posiadal publicznosci,

    poniewaz prawdopodobienstwo spotkania tam osob innych jest znikome,
    rozumiem ze jak podziesz na grzyby to "mocz oddasz" dopiero po powrcocie do
    domu albo na najblizszej stacji benzynowej :)

    jak dla mnie to trafil na jakis totalnych kretonow ktorzy chcieli kase, a
    jak sie nie udalo to brneli dalej

  • 13. Data: 2004-07-23 15:01:24
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 lip o godzinie 14:14, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Twoje (i Twojej dziewczyny) zachowanie to wykroczenie z art. 140 kw. Może lepeij
    > się przyznaj i poddaj dobrowolnie karze.

    Zadzwoń do RM i poproś o rozmowę z Dyrektorem Ojcem /tym od Maybacha ;)/.
    Wyjaśnij mu że w celach /rodzinnych/ wjechałeś do tego lasku i tam zacząłeś
    starać się o kolejne pogłowie utrzymujących czarnych i w ten czas
    naskoczyli na Was niecni policmajstry - tosz to oni za cholerę czci i
    szacunku do rodziny nie mieli!! Jeszcze Cię straszyli konsekwencjami - a Ty
    tylko chciałeś powiększyć naród o kolejnego bezrobotnego.
    Już Dyr. Ojciec się tą sprawą zajmie, zadzwoni gdzie trzeba i będziesz mieć
    spokój.

    Bpmljvśpvr gb żneg ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 14. Data: 2004-07-23 15:16:01
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "pawel_l" <admin@wytnij_to.zx.com.pl> napisał w wiadomości

    >A najlepiej napisz skargę do komenbdanta policji że coś takiego maiło
    miejsce.
    ^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^

    Napisał wzorując się na twojej pisowni. Teraz ma sprawę za sfałszowanie
    świadectwa ukończenia szkoły podstawowej;))

    Pzdr
    Leszek

  • 15. Data: 2004-07-23 15:34:42
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 lip o godzinie 17:16, na pl.soc.prawo, Leszek napisał(a):

> [...]
    >
    > Napisał wzorując się na twojej pisowni. Teraz ma sprawę za sfałszowanie
    > świadectwa ukończenia szkoły podstawowej;))

    Coś /deczko/ Ci się podkreślenia rozjechały :P
    Buuu.... ani deklaracji charsetu nie masz....:(

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 16. Data: 2004-07-23 16:13:46
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 16:29:48 +0200, Stasio Podróżnik naskrobał(a):

    > Większym zagrożeniem byłoby naruszenie kopulujących przez żubra.

    jeszcze większym naruszenie kopulujących żubrów :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 17. Data: 2004-07-23 17:22:56
    Od: Umyj Cycki <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Sebol napisał:

    > jeszcze większym naruszenie kopulujących żubrów :D

    kopulowanie z żubrem było by największym :P
    --
    Tofik

    Otwieram wino ze swoją dziewczyną, chciałbym żeby ten czas nie
    przeminął...

  • 18. Data: 2004-07-23 19:44:03
    Temat: Re: Odp: Policja mnie złapała na seksie w lesie
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 23 Jul 2004 13:38:00 +0200, na pl.soc.prawo, brett napisał(a):
    > Przymusowy stosunek doodbytowy.

    Tradycyjnie już, znów pozwolę sobie niezgadzać się z tym co piszesz.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 19. Data: 2004-07-23 21:46:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "geo" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Problem się zacznie, jak wezwą Cię na komendę w celu przesłuchania w
    charakterze obwinionego. Wówczas możesz się zacząć zastanawiać, co robić.
    Uważam, że najlepiej dobrowolnie poddać się karze - 100 zł grzywny. Choć
    dziwne to o tyle, że powinni Ci zaproponować mandat.

  • 20. Data: 2004-07-24 01:13:52
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Sebol" <"lobo_(usun_to) napisał(a):

    > sugerujesz że kopulacja w rezerwacie żubrów nie naruszy ustawy o ochronie
    > środowiska? ;)

    Sugeruje, ze nie naruszy art. 140 kw. Nie sugeruje, ze nie naruszy innych
    przepisów.

    --
    JOHNSON :)