  • 1. Data: 2004-07-23 11:11:12
    Temat: szukam adwokata karnisty Warszawa
    Od: " " <m...@g...pl>

    Jak w temacie.
    Szukam warszawskiego adwokata specjalizujacego sie w prawie karnym
    szczegolnie w wypadkach komunikacyjnych.
    Jednocześnie chciałam się zapytać czy możliwe jest i czy jest to trudne
    sfałszować dystietkę tramwajową (tachograf).

  • 2. Data: 2004-07-23 11:34:38
    Temat: Odp: szukam adwokata karnisty Warszawa
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Tutaj dobrego adwokata nie znajdziesz.

    Adwokaci i radcy prawni mają ( w zasadach etyki zawodowej ) zakaz
    nawiązywania kontaktu z klientami za pośrednictwem grup dyskusyjnych.

    Jeżeli ktoś by kontakt taki z tobą nawiązał oznacza to, że łamie zasady
    etyki zawodowej, a od takiego prawnika lepiej trzymaj się z daleka.

    brett

  • 3. Data: 2004-07-23 12:18:50
    Temat: Re: szukam adwokata karnisty Warszawa
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik brett napisał(a):
    > Adwokaci i radcy prawni mają ( w zasadach etyki zawodowej ) zakaz
    > nawiązywania kontaktu z klientami za pośrednictwem grup dyskusyjnych.

    Który paragraf zasad etyki zawodowej adwokatów? Bo jakoś nie mogę znaleźć?

    --
    JOHNSON :)

  • 4. Data: 2004-07-23 16:25:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Który paragraf zasad etyki zawodowej adwokatów? Bo jakoś nie mogę
    > znaleźć?

    No i w przypadku radców prawnych - nie może to być działanie
    zmierzające do nawiązania kontaktu, co interpretowane jest jako zakaz
    reklamy w stylu : "najlepszy radca prawny itp.". Tak samo jak w
    gazetach - można co najwyżej podać adres i kontakt.
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2004-07-23 21:49:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "brett" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś by kontakt taki z tobą nawiązał oznacza to, że łamie zasady
    > etyki zawodowej, a od takiego prawnika lepiej trzymaj się z daleka.

    Ale ich klienci już nie. I mogą podać adres. Myślę, że jeśli klient będzie
    zadowolony, to etyki tym nie naruszy.