  • 1. Data: 2004-07-23 11:15:06
    Temat: Policja mnie złapała na seksie w lesie
    Od: "geo" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    Wczoraj wjechałem sobie z panienką do lasu (w dzień), w sumie nie daleko od
    drogi, ale napewno nie było to rzucające się w oczy. Mam wrażenie, że
    specjalnie czekali by tam wjechać. Przyłapali nas na bara-bara. Padły hasła, że
    sporządzają wniosek so sądu, jakiś dzielnicowy przyjdzie do domu i miejsca
    pracy itp.
    Jak wygląda sporządzenie takiego wniosku? (chodzi o to czy napisali naprawdę
    czy ściemniali). Jakie sankcje mnie czekają? Jak się bronić?

    pzdr geo

  • 2. Data: 2004-07-23 11:38:00
    Temat: Odp: Policja mnie złapała na seksie w lesie
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Mam wrażenie, że specjalnie czekali by tam wjechać.

    To słuszne wrażenie. To nie byli policjanci ale przebrani erotomani -
    fetyszysci - sadyści.
    Lubią ubierać się w uniformy i grozić ludziom, to ich podnieca.

    Jakie sankcje mnie czekają?

    Przymusowy stosunek doodbytowy.

    Jak się bronić?

    Pas cnoty. Da się kupić w każdym dobrym sklepie z dewocjonaliami.

    brett

  • 3. Data: 2004-07-23 11:38:53
    Temat: Re: Policja mnie złapała na seksie w lesie
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Przymusowy stosunek doodbytowy.
    >
    > Jak się bronić?
    >
    > Pas cnoty. Da się kupić w każdym dobrym sklepie z dewocjonaliami.

    Ależ zabawne... uśmiałem się do łez

  • 4. Data: 2004-07-23 11:57:12
    Od: "pawel_l" <admin@wytnij_to.zx.com.pl>

    Jak oni cos zrobią, to Ty ich pozwij i oskarż o podglądanie. Możesz dodać
    usiłowanie wyłudzenia pieniędzy.
    Byliście we dwoje, nie jestes więc sam. A najlepiej napisz skargę do
    komenbdanta policji że coś takiego maiło miejsce.
    Zobaczysz jak uciszą sprawe

  • 5. Data: 2004-07-23 12:14:26
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik geo napisał(a):
> [...]
    > Jak wygląda sporządzenie takiego wniosku? (chodzi o to czy napisali naprawdę
    > czy ściemniali). Jakie sankcje mnie czekają? Jak się bronić?

    Twoje (i Twojej dziewczyny) zachowanie to wykroczenie z art. 140 kw. Może lepeij
    się przyznaj i poddaj dobrowolnie karze.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-07-23 12:26:52
    Od: g...@p...onet.pl

    > Twoje (i Twojej dziewczyny) zachowanie to wykroczenie z art. 140 kw. Może
    lepeij
    > się przyznaj i poddaj dobrowolnie karze.

    Doszukałem się komentarza. Ja usilowałem jednak znaleźć jakieś ustronne
    miejsce. Gdzieś też słyszałem, że policja nie może w tym przypadku być "osobą"
    pokrzywdzoną tylko musi być świadek, ale mogę się mylić

    Kotowski W. LEX/el. 2003 stan prawny: 2003.07.01
    Komentarz praktyczny do art. 140 kodeksu wykroczeń (Dz.U.71.12.114).

    1. Niewątpliwie jest to wykroczenie umyślne. Jego sprawcą będzie osoba, która
    na środku drogi, w sytuacji, w której mogła być zauważona przez bliżej
    nieokreśloną liczbę osób, załatwia potrzebę fizjologiczną.

  • 7. Data: 2004-07-23 13:12:33
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Twoje (i Twojej dziewczyny) zachowanie to wykroczenie z art. 140 kw. Może
    lepeij
    > się przyznaj i poddaj dobrowolnie karze.

    tia?
    a gdzie w lesie widziales publicznosc?
    i od kiedy las jest miesjcem publicznym w publicznym tego slowa rozumieniu?

  • 8. Data: 2004-07-23 13:20:01
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik szerszen napisał(a):

    > tia?
    > a gdzie w lesie widziales publicznosc?
    > i od kiedy las jest miesjcem publicznym w publicznym tego slowa rozumieniu?

    Las jest miejscem publicznym bo każdy może tam iść. No chyba że było to w jakimś
    rezerwacie ;)

    --
    JOHNSON :)

  • 9. Data: 2004-07-23 13:49:08
    Od: Andrzej <v...@b...cy>

    geo napisał(a):

> [...]
    > Jak wygląda sporządzenie takiego wniosku? (chodzi o to czy napisali naprawdę
    > czy ściemniali). Jakie sankcje mnie czekają? Jak się bronić?

    Żeby tylko takie problemy w życiu były... :)

    --

    Andrzej
    # adres w nagłówku - ROT13 #

  • 10. Data: 2004-07-23 14:27:13
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 23 Jul 2004 15:20:01 +0200, Johnson naskrobał(a):

    > Las jest miejscem publicznym bo każdy może tam iść. No chyba że było to w jakimś
    > rezerwacie ;)

    sugerujesz że kopulacja w rezerwacie żubrów nie naruszy ustawy o ochronie
    środowiska? ;)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org