  • 1. Data: 2020-10-01 09:27:11
    Temat: Policja lubi kamery
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://tvn24.pl/polska/policja-kupuje-kamery-na-mun
    dury-przetarg-opozniony-przez-pandemie-4706292

    No prosze, jakie do dobre urzadzenia

    Tak po prawdzie, w 99% pomagaja, a w tym 1% ... to sie wytnie :-)

    Chociaz ... co bedzie, jak jakis pobity pijany powie, ze mu nie
    pomogli ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2020-10-01 09:46:19
    Temat: Re: Policja lubi kamery
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    >
    > Tak po prawdzie, w 99% pomagaja, a w tym 1% ... to sie wytnie :-)
    >
    > Chociaz ... co bedzie, jak jakis pobity pijany powie, ze mu nie

    Zaginione 1% ?

    To jak dla mnie jest czysta kpina bez drakońskich konsekwencji co
    najmniej służbowych za nie działający monitoring przy poważniejszych
    sprawach. Policjanci też ludzie, bez kosztownego "konfliktu interesów"
    będą się trzymać kupy jak dotąd.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2020-10-01 12:50:48
    Od: p...@g...com

    Przykład chociażby z Warszawy, gdzie podejmowana była interwencja do obcokrajowca.
    Oskarżył policjantów o atak na tle rasistowskim a także, że policjanci mieli go
    uderzyć. Kamerka nagrała, że sam rzucił się na asfalt, zaczął się obijać - opowiada
    inspektor Ciarka.

    dawac w internety bedzie lajkow od groma :-)

  • 4. Data: 2020-10-01 13:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    dury-przetarg-opozniony-przez-pandemie-4706292

    >Zaginione 1% ?

    Ale wtedy to sie moze zrobic zaginione 10% i zwrot kiepskich kamer
    :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-10-01 17:27:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2020 o 09:46, A. Filip pisze:

    > Zaginione 1% ?
    >
    > To jak dla mnie jest czysta kpina bez drakońskich konsekwencji co
    > najmniej służbowych za nie działający monitoring przy poważniejszych
    > sprawach.

    Po prostu powinno być donyślne założenie, że skoro się nie nagrało to
    znaczy, że kulson kłamie. Najlepiej z jakąś dodatkową karą - po
    dodatkach na przykład. Wtedy w sposób trudny technicznie do uzasadnienia
    awaryjność kamer by drastycznie spadła.

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-10-01 17:28:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.10.2020 o 12:50, p...@g...com pisze:
> [...]
    uderzyć. Kamerka nagrała, że sam rzucił się na asfalt, zaczął się obijać - opowiada

    A wrzucił filmik, czy tylko opowiadał? Bo wiersz - rolą rzecznika jest
    kłamać:P

    --
    Shrek