  • 11. Data: 2005-07-18 10:58:36
    Temat: Re: Policja a glasny sasiad
    Od: "musta" <m...@p...onet.pl>

    > A przeszkadza tylko Tobie czy sąsiadom także? Przekonaj ich do swoich
    > racji
    > i uświadom jak bardzo im przeszkadza dresiarz;) Jak przyjedzie Policja,
    > zaaranżuj spotkanie sąsiedzkie na ulicy przed blokiem, w korytarzu czy
    > gdzieś, to cała ludność wyjdzie popatrzeć co się stało i każdy coś
    > chlapnie, że głoźno, że dziecko nie spi itp. Policja spisze ich dane i
    > Twoje, będzie więcej świadków. W grupie raźniej...

    no i tu jest problem - bo do dresa zaczala sie schodzic mlodziez z mojego
    bloku
    tak na oko rozpoznalem dwu mlodych ludzi. No wiec jak zaczne organizowac
    spotkanie sasiedzkie to te jest duza szansa ze ktos chlapnie kto byl
    organizatorem.
    popadam w paranoje - wiem

    Ten dresiarz mieszka na parterze i jak robi imprezy to on i kumple
    zaczepiaja przechodace panienki z otwartego okna - pewnie wiekszosc sobie
    idzie ale kilka zaczelo przychodzic i tez ich koledzy no i dres ma teraz
    znajomych.

    sam jestem mlody i robilem imprezy na ktore przyjezdzala policja ale kurde
    jest granica. Jakby on je robil raz na dwa tygodnie to spoko ale codziennie?
    Pozatym musi przy tym otwierac okna na oscierz?

    musta

  • 12. Data: 2005-07-18 11:18:38
    Od: "Gracjan [niedziedz]" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał
    >
    > Moze, ale dres tez moze mandatu nie przyjac. A w Sadzie zeznanie
    policjanta
    > moze nie wystarczyc. Dres przeciez moze "wystawic" wlasnych
    > kontr-swiadków...

    Tak mi przyszło do głowy... gdyby musta zrobił filmik dokumentalny na temat
    swojego sasiada. Za kazdym razem kiedy hałasuje zrobić filmik poglądowy jak
    to wygląda wraz z nakreceniem w jednym ujeciu np aktualnej gazety z widoczna
    datą. Godzina chyba nie bedzie grać wielkiej roli bo teraz ciemno jest
    dopiero po 22 a wiec kiedy obowaizuje juz cisza nocna.
    Potem wysłać anonimową skargę i film w załączniku.
    Pozdr.
    Gracjan

  • 13. Data: 2005-07-18 12:10:46
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Czy wszystko co moga zrobic to grozenie palcem?

    Zglos sie do swojej spoldzielni i porozmawiaj w sekretariacie z mila pania.
    Powinna zrozumiec Twoje pobudki i przyjac zgloszenie do zalatwienia "z
    urzedu", anonimowo. U nas na osiedlu raz tak bylo. W tej sytuacji to
    spoldzielnia wysle kogos do skontrolowania, czy rzeczywiscie odbywaja sie
    tam balangi i libacje - spoldzielnia bedzie mogla wezwac policje i swiadczyc
    przeciwko dresikowi. Moze juz sama wizyta kogos ze spoldzielni doprowadzi do
    stalego uciszenia dresika.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 14. Data: 2005-07-18 12:16:12
    Od: "musta" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > tam balangi i libacje - spoldzielnia bedzie mogla wezwac policje i
    > swiadczyc przeciwko dresikowi. Moze juz sama wizyta kogos ze spoldzielni

    To jest wspolnota mieszkaniowa a do tego inna niz moja

    musta

  • 15. Data: 2005-07-18 12:39:29
    Od: PiotrekS <c...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Jul 2005 14:16:12 +0200, "musta" <m...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    >To jest wspolnota mieszkaniowa a do tego inna niz moja

    U mnie na osiedlu była podobna sytuacja, tylko nikt nie dzwonił na 997/112
    tylko do dzielnicowego i dzielnicowy sam osobiście się pofatygowal z
    patrolem na miejsce gość dostał 150 lub 200 zł mandatu i skończyły się
    imprezki

    Poland is Mexico in Europe
    SPRAWDŹ USTAWIENIA OE http://tinyurl.com/36r6y
    Kontakt ze mną: http://tinyurl.com/ckx5n zmień lp na pl

  • 16. Data: 2005-07-18 13:55:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > idzie ale kilka zaczelo przychodzic i tez ich koledzy no i dres ma teraz

    zaraz usilowanie gwaltu przez okno dojdzie :)

    > sam jestem mlody i robilem imprezy na ktore przyjezdzala policja ale kurde
    > jest granica. Jakby on je robil raz na dwa tygodnie to spoko ale
    > codziennie? Pozatym musi przy tym otwierac okna na oscierz?

    a probowales pojsc do niego z flaszka i pogadac ?

    p.

  • 17. Data: 2005-07-19 21:44:14
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Przemek R..."
    .pl>
    niebacznie popelnil news:dbgcc5$5um$1@inews.gazeta.pl:

    > a probowales pojsc do niego z flaszka i pogadac ?

    Oj nieładnie, straty w luidziach mogą być jeżeli skorzysta
    z Twojej rady i zastosuje koktajl Mołotowa.

    BTW naprawdę sądzisz, że jeżeli wizyty policji nie pomogły
    to fajka pokoju w postaci flaszki zadziała?

    --
    pozdro
    poreba

  • 18. Data: 2005-07-20 08:00:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    musta napisał(a) :

    > sam jestem mlody i robilem imprezy na ktore przyjezdzala policja

    Zapraszałeś ich, czy oni tak na krzywy ryj chcieli ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Reklama: Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
    Internetu z Twojego komputera i vice-versa.

  • 19. Data: 2005-07-20 12:26:01
    Od: "musta" <m...@p...onet.pl>

    Na razie od kilku dni jest cicho - ciekawe czy dres sie nagle przestarszyl
    po 11 interwencji policji czy tez np wyjechal nad morze na wakacaje :-)

    musta

  • 20. Data: 2005-07-25 08:56:46
    Od: "musta" <m...@p...onet.pl>

    > Na razie od kilku dni jest cicho - ciekawe czy dres sie nagle przestarszyl
    > po 11 interwencji policji czy tez np wyjechal nad morze na wakacaje :-)
    >
    > musta

    Kolejny tydzien minal i Dres siedzi cicho! tj czasami cos glosniej zagra ale
    powiedzmy jedna piosenke i to bardzo rzadko. Nigdy po 22:00.

    Jestem pod wrazeniem Policja cos jednak moze!

    zamieszczam to juz chyba tylko dla googlojacych.

    musta