    From: "musta" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja a glasny sasiad
    Date: Mon, 18 Jul 2005 12:58:36 +0200

    > A przeszkadza tylko Tobie czy sąsiadom także? Przekonaj ich do swoich
    > racji
    > i uświadom jak bardzo im przeszkadza dresiarz;) Jak przyjedzie Policja,
    > zaaranżuj spotkanie sąsiedzkie na ulicy przed blokiem, w korytarzu czy
    > gdzieś, to cała ludność wyjdzie popatrzeć co się stało i każdy coś
    > chlapnie, że głoźno, że dziecko nie spi itp. Policja spisze ich dane i
    > Twoje, będzie więcej świadków. W grupie raźniej...

    no i tu jest problem - bo do dresa zaczala sie schodzic mlodziez z mojego
    bloku
    tak na oko rozpoznalem dwu mlodych ludzi. No wiec jak zaczne organizowac
    spotkanie sasiedzkie to te jest duza szansa ze ktos chlapnie kto byl
    organizatorem.
    popadam w paranoje - wiem

    Ten dresiarz mieszka na parterze i jak robi imprezy to on i kumple
    zaczepiaja przechodace panienki z otwartego okna - pewnie wiekszosc sobie
    idzie ale kilka zaczelo przychodzic i tez ich koledzy no i dres ma teraz
    znajomych.

    sam jestem mlody i robilem imprezy na ktore przyjezdzala policja ale kurde
    jest granica. Jakby on je robil raz na dwa tygodnie to spoko ale codziennie?
    Pozatym musi przy tym otwierac okna na oscierz?

    musta