  • 1. Data: 2005-07-18 08:43:16
    Temat: wcześniak i urlop macierzyński
    Od: Andrzej Marecki <a...@a...uni.torun.pl>

    Witam,

    Sytuacja przedstawia się w taki sposób. Żona prawdopodobnie urodzi dziecko
    dużo przed terminem (około 6 - 7 tygodni wcześniej). Dziecko prawdopodobnie
    pójdzie do inkubatora. Pytanie mam takie: czy urlop macierzyński liczy się w
    takiej sytuacji od dnia urodzenia czy od dnia kiedy odbierzemy dziecko ze
    szpitala?

    Pozdrawiam

    Grzegorz Hrynek

  • 2. Data: 2005-07-18 08:57:30
    Temat: Re: wcześniak i urlop macierzyński
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Marecki napisał(a):

> [...]
    > takiej sytuacji od dnia urodzenia czy od dnia kiedy odbierzemy dziecko ze

    Liczy się dzień porodu. Zerknij tu: http://tinyurl.com/b39u7

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6