  • 11. Data: 2010-06-16 20:08:08
    Temat: Re: "Policja"
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Ja raz w Warszawie na Dworcu Centralnym pstryknąłem kilka zdjęć podczas
    interwencji policyjnej, podszedł jeden policjant do mnie i zmusił mnie
    abym te zdjęcia skasował.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-06-16 20:34:48
    Od: <s...@a...pl>

    > Ja raz w Warszawie na Dworcu Centralnym pstryknąłem kilka zdjęć podczas
    > interwencji policyjnej, podszedł jeden policjant do mnie i zmusił mnie abym te
    > zdjęcia skasował.

    Przyłożył Ci broń do głowy czy w inny sposób zmusił?

  • 13. Data: 2010-06-16 22:15:23
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 16 czerwca 2010 22:34, s...@a...pl pisze:

    > Przyłożył Ci broń do głowy czy w inny sposób zmusił?

    W inny sposób. Perswazja werbalna, że przeszkadzam w akcji, jak tak
    można, jestem zły i jak nie skasuję przy nim zdjęć to zaprasza na
    dworcowy posterunek. A my na wyjeździe z torbami, a ja akurat nie z
    aparacikiem typu kompakt grubości 10mm tylko lustrzana z obiektywem
    70-300 mm, pociąg za niedługo i nie uśmiechało nam się siedzieć i
    udowadniać że nie mamy garba.

  • 14. Data: 2010-06-16 23:31:32
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    typu kompakt grubości 10mm tylko lustrzana z
    > obiektywem 70-300 mm, pociąg za niedługo i nie uśmiechało nam się siedzieć i

    Rozumiem, że złożyłeś skargę na tego policjanta?
    A jeżeli tego nie zrobiłeś - to dlaczego?

    Piotr

  • 15. Data: 2010-06-17 05:37:52
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    > Rozumiem, że złożyłeś skargę na tego policjanta?
    > A jeżeli tego nie zrobiłeś - to dlaczego?
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Piotr

    "W głowę by się puknął" a nie skargę składał -
    czego chciał? po co zdjęcia robił ?
    żeby dorobić jakąś bzdurną bajkę o policji do tego
    i wystawić w Internecie ?
    Dla czego w spokoju ich nie zostawi żeby posprzątali
    na dworcu jakichś meneli/złodziei/pijaków/czy innych "obciachowców"
    ze sprayami ?

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 16. Data: 2010-06-17 05:41:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał

    > "W głowę by się puknął" a nie skargę składał -
    > czego chciał? po co zdjęcia robił ?

    Co komu do tego? Robił bo chciał. Ma prawo.

    > Dla czego w spokoju ich nie zostawi żeby posprzątali
    > na dworcu jakichś meneli/złodziei/pijaków/czy innych "obciachowców"
    > ze sprayami ?

    I bandytów z aparatami fotograficznymi?

  • 17. Data: 2010-06-17 08:14:14
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppoli
    cjant-nbspklopoty,wiadomosc.html

    > Co takim mozna zrobic?

    to jest standard. Biedakow nagrali i maja klopoty. Ale tak jest w calym
    kraju. Kto za to odpowiada? Komendanci. Przymykaja oko na takie zachowania.

    Dobrze, ze tak jak w moim przypadku policjanci nie widzieli np., ze robiacy
    zdjecia podczas zatrzymania chcial wreczyc im banknot 100 zlotych za
    odstapienie od czynnosci albo nie widzieli (bo w koncu bylo ich nie mniej
    jak 2), ze popelnial inne wykroczenia/przestepstwa

    Icek

  • 18. Data: 2010-06-17 08:21:07
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Rozumiem, że złożyłeś skargę na tego policjanta?
    > A jeżeli tego nie zrobiłeś - to dlaczego?

    ja mialem podobna akcje. Za "pyskowanie" do policjanta (a dokladniej za chec
    zobaczenia legitymacji albo odznaki i trabienie na ich radiowoz) 2
    policjantow widzialo jak przejechalem na czerwonym. Nie zaproponowali
    mandatu tylko skierowali wniosek do SG. Z sadu wyszedlem obronna reka.

    Mysle mam prawomocny wyrok uniewinniajacy (i pisemne uzasadnienie w ktorym
    jest napisane, ze policjanci klamali) zloze skarge na policjantow. Obecnie
    panujacy komendant we Wroc odpisal, ze w dzialaniu policji w tym grozeniu i
    proponowaniu badania psychiatrycznego nie widzi problemu bo ja bylem
    "poddenerowowany" a policjant proponowal tylko "badanie lekarskiej w trosce
    o moje zdrowie".

    Po odmowie wyslalem nagranie do wydzialu wewnetrznego. Sprawa jakos nie moze
    nabrac tempa ale zarzuty juz podobno sa karne. Po finale opublikuje nagranie
    z wszystkimi materialami.

    Wnioski: komendant kladzie laske na zachowanie policjantow a oni o tym
    wiedzac przekraczaja granice czasami zbyt czesto.

    Icek

  • 19. Data: 2010-06-17 08:21:50
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > I bandytów z aparatami fotograficznymi?

    i tak skopali tych terrorystow, ze az im kredki z plecaka wypadly

    Icek

  • 20. Data: 2010-06-17 15:52:28
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Skarga do komendanta? Do tego, który parę tygodni temu przyjechał na
    "legitymowanie" dwóch nastolatków? Żadnej notatki z tego nie było, a chłopcy
    twierdzą, że zostali pobici...
    (http://interwencja.interia.pl/news?inf=1467434)

    Vasco