  • 21. Data: 2010-06-17 16:39:18
    Temat: Re: "Policja"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Vasco" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:4c1a44bd$0$19163$65785112@news.neostrada.pl...
    > Skarga do komendanta? Do tego, który parę tygodni temu przyjechał na
    > "legitymowanie" dwóch nastolatków? Żadnej notatki z tego nie było, a
    > chłopcy twierdzą, że zostali pobici...
    > (http://interwencja.interia.pl/news?inf=1467434)

    Bezpodstawne zatrzymanie to przestępstwo, więc zawiadomienie do
    Prokuratury. Zaś podany przez Ciebie materiał jest w mojej ocenie po prostu
    mało wiarygodny i tyle. Jeden, dwóch napalonych policjantów, to nie powinno
    się zdarzyć, ale to możliwe. Ale zauważ, ze tu wychodzi na to, że wszyscy
    policjanci się jakoś dziwnie na nich wzięli. To skrajnie nieprawdopodobne.

  • 22. Data: 2010-06-17 18:36:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-17 18:39, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > nie powinno się zdarzyć, ale to możliwe. Ale zauważ, ze tu wychodzi na
    > to, że wszyscy policjanci się jakoś dziwnie na nich wzięli. To skrajnie

    Kibole chcieli się odegrać na nielubianym dzielnicowym co spokojnie
    mózgotrzepa nie pozwala pić pod blokiem. A może mieszkają koło tego
    komendanta i o niego tak naprawdę chodziło ?

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-06-17 19:17:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Kibole chcieli się odegrać na nielubianym dzielnicowym co spokojnie
    > mózgotrzepa nie pozwala pić pod blokiem. A może mieszkają koło tego
    > komendanta i o niego tak naprawdę chodziło ?

    Jeśli tak, to zdecydowanie przedobrzyli. Jak już napisałem, nie można
    wykluczyć, ze jednego czy dwóch policjantów poniosło. Oczywiście nie
    powinno to mieć miejsca, ale jest prawdopodobne. Natomiast z tego
    zacytowanego fragmentu wynika, ze wszyscy policjanci się tam na nich
    uwzięli. Jesli nawet osobiście nie bili, to użyczali pałek (jakaś tam
    policjantka). To po prostu jest nieprawdopodobne.

  • 24. Data: 2010-06-17 20:38:12
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    >... Ale zauważ, ze tu wychodzi na to, że wszyscy policjanci się jakoś
    >dziwnie na nich wzięli. To skrajnie nieprawdopodobne.

    "Jakeś wlazł pomiędzy wrony to i krakaj jak i one",
    to łagodna wersja tego, że każdy
    kto się w tym policyjno-mafijnym bagnie umoczy ma motyw kłamać.

  • 25. Data: 2010-06-17 21:31:29
    Od: r...@p...onet.pl

    > http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppoli
    cjant-
    nbspklopoty,wiadomosc.html

    > Co takim mozna zrobic?

    Zdjęcia, filmy i na youtube.

  • 26. Data: 2010-06-17 22:00:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości

    > "Jakeś wlazł pomiędzy wrony to i krakaj jak i one",
    > to łagodna wersja tego, że każdy
    > kto się w tym policyjno-mafijnym bagnie umoczy ma motyw kłamać.

    Dość głęboka konstatacja, choć muszę przyznać, ze sporo w tym ukrytego
    sensu. Natomiast gdyby każda osoba posiadająca motyw do popełnienia
    przestępstwa je popełniała, to by ludzkość już dawno wyginęła.

  • 27. Data: 2010-06-17 23:39:21
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Hej,

    Z filmu wynika, że zgłoszone.

    Ale przyznasz, że wersja policji jest niespójna? Legitymowanie na
    komendzie - można to było zrobić na ulicy. Brak notatki, przesłuchania.
    Zauważ, że p. rzecznik nie potrafi odpowiedzieć co robili na komendzie a i
    prokurator nie bardzo to wszystko rozumie.

    Komendant mieszka w miasteczku oddalonym o kilkanaście km, więc raczej
    nie...

    > To po prostu jest nieprawdopodobne.

    Cd. rzeczy nieprawdopodobnych:
    www.fakt.pl/Pilkarz-oskarza-Policja-mnie-pobila-,art
    ykuly,69444,1.html
    (przepraszam, że link z Faktu, to jest akurat przedruk z Głosu Wlkp.) - z
    artykułu to nie wynika, więc dopowiem: ten zawodnik _grał_ w tym meczu, więc
    "raczej" nie brał udziału w bójce...

    Na koniec słówko wyjaśnienia, żeby ktoś nie odniósł mylnego wrażenia.
    Uważam, że tych, którzy brali udział w zamieszkach należy surowo ukarać. Nie
    podoba mi się po prostu, że dostają (dosłownie!) po doopach niewinni. Nie
    znam osobiście żadnych z kiboli, nie identyfikuję się z tym klubem, nie znam
    też poszkodowanych opisywanych w wymienionych materiałach. Wręcz
    przeciwnie - znam jednego z policjantów, którzy oberwali na stadionie. Tę
    sprawę przypomniałem tylko dlatego, że ewidentnie coś jest nie tak z policją
    w tym mieście i afera z fotografem nie jest pojedyńczym wypadkiem. :(

    Pozdrowienia,
    Vasco

  • 28. Data: 2010-06-18 00:07:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2010-06-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
> [...]
    > uwzięli. Jesli nawet osobiście nie bili, to użyczali pałek (jakaś tam
    > policjantka). To po prostu jest nieprawdopodobne.

    DLa mnie uroczy jest ten fragment:

    Dwa kilometry od stadionu zatrzymano także spacerujących Damiana i
    Mateusza. Chłopcy -jak twierdzą- nie zachowywali się prowokująco ani
    agresywnie.
    - Przed McDonaldem stało dwóch funkcjonariuszy. Zapytali nas czy byliśmy
    na meczu. Odpowiedziałem, że tak. Wtedy rzucił mnie na ziemię i zaczął
    bić.

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2010-06-18 08:24:09
    Od: cranky <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 19:48:27 +0200, WWa napisał(a):

    > http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppoli
    cjant-nbspklopoty,wiadomosc.html

    > Co takim mozna zrobic?

    Wystąpić o odszkodowanie od Policji z cywilnego. Wtedy i komendant będzie
    wiedzial jak ukarać podwałdnych i chłopaki co niecoś zapamietają.

  • 30. Data: 2010-06-18 08:31:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Bezpodstawne zatrzymanie to przestępstwo, więc zawiadomienie do
    > Prokuratury.

    Taaaaaaaaaaaaaaaaaaak.