  • 11. Data: 2009-12-02 19:16:46
    Temat: Re: Policja ....??
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Danusia napisał(a) :
    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hf3tjh$s6j$1@inews.gazeta.pl...

    > Piszesz bzdury. Drogówka to mały i niewiele znaczący procent w policji. O
    > wydziałach kryminalnych lub CBŚ też napiszesz że są niepotrzebne, bo
    > zapłaciłeś mandat za szybką jazdę? Może lekarz by Ci pomógł.

    Oho, żona Policjanta.
    Czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoją mocną stroną. Czy ja
    napisałem, że WRD jest niepotrzebny? Nie. Napisałem, że szukają
    łatwego łupu, ups... sukcesu, by poprawić statystyki. Zamiast zająć
    się bardziej poważną sprawą. Że nie napisałem, że ich praca jest
    jednak potrzebna? Czy muszę pisać o wszystkim niezwiązanym z tą
    częścią wątku?
    Żeby łatwiej dotarło w przejrzystej formie - Tak, uważam że praca
    Policji jest potrzebna.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 12. Data: 2009-12-03 09:40:32
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hf6eej$nr1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > częścią wątku?
    > Żeby łatwiej dotarło w przejrzystej formie - Tak, uważam że praca

    Zbyszku bo Danusia nie zna dowcipu w którym policjant " pisze podanie o
    przeniesienie do drogowki w zwiazku z trudna sytuacja materialna" :)

    pozdrawiam
    Przemek