  • 81. Data: 2021-06-06 08:57:58
    Temat: Re: Polak katolik [konkordat Akcji Wyborczej Solidarność + Unii Wolności]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No np.

    No to dziwne, że nie podzieliło losu poprzedniego drugiego przykazania
    "tego o złotym cielcu;)". No może tu łatwiej jakby to powiedzieć -
    udawać, że chodzi o co innego;)

    > No to jedna grzeszy śmiertelnie :)

    No ale każda jest ta dobra:P

    > No dobra, co to jest lpg? lgbt? :)

    No lpg, lgbt - kto by rozróżniał:P

    BTW - w liceum jeszcze jednego katonarodowca wyzywaliśmy od homo
    sapiens. Wkurwiał się niemiłosiernie;)

    --
    Shrek

  • 82. Data: 2021-06-08 01:37:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No to dziwne, że nie podzieliło losu poprzedniego drugiego przykazania
    > "tego o złotym cielcu;)". No może tu łatwiej jakby to powiedzieć -
    > udawać, że chodzi o co innego;)

    No na pewno, tym bardziej, że jako namiestnicy ziemscy z pewnością mają
    rację.

    > No ale każda jest ta dobra:P

    To się nazywa relatywizm. Ineteresującym aspektem jest natomiast, co
    ostatcznie zrobi z tym Bóg. Każdy działa przecież w dobrej wierze, więc
    chyba jakiś czyściec i tyle?

    > No lpg, lgbt - kto by rozróżniał:P
    >
    > BTW - w liceum jeszcze jednego katonarodowca wyzywaliśmy od homo
    > sapiens. Wkurwiał się niemiłosiernie;)

    Jakiś hepening 2-ch gejów zdaje się niedawno urządziło zbierając podpisy
    pod petycją zakazu serków homo. Trochę podpisów zebrali.

    A co Stary Testament to nie wiem (a nie chce mi się góglać) ale to był
    taki etap inżynierii społecznej, gdzie co prawda zaleca się już mniej
    wyżynać, ale jeszcze nie kochac, więc w sumie nie należy się wgłębiać
    chyba.

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2021-06-08 19:10:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To się nazywa relatywizm. Ineteresującym aspektem jest natomiast, co
    > ostatcznie zrobi z tym Bóg.

    Nic - boga nie ma:P

    > Każdy działa przecież w dobrej wierze, więc
    > chyba jakiś czyściec i tyle?

    Nie ma. Gaśnie światło i koniec.

    > Jakiś hepening 2-ch gejów zdaje się niedawno urządziło zbierając podpisy
    > pod petycją zakazu serków homo. Trochę podpisów zebrali.

    Byli jeszcze tacy z transparentem "zmień piec". Ci dla odmiany dostali w
    mordę;)

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2021-06-09 07:00:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Ja zacznę widzieć oczywisty duży problem dla KRK jak na
    > religię będzie chodzić wyraźnie mniej procent niż na mszę.

    Przypomina sie dowcip jak dwa slepe konie rozmawiaja o wielkiej
    Pardubickiej.
    - startujesz?
    - nie widze przeszkód!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 85. Data: 2021-06-09 15:27:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nic - boga nie ma:P

    Ja tam nie wnikam, ale jeśli jest to coś będzie musiał(a) postanowić.

    > Nie ma. Gaśnie światło i koniec.

    Weź. Nie mów tak.

    > Byli jeszcze tacy z transparentem "zmień piec". Ci dla odmiany dostali w
    > mordę;)

    Czytałem :)

    --
    Marcin

  • 86. Data: 2021-06-09 18:27:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja tam nie wnikam, ale jeśli jest to coś będzie musiał(a) postanowić.

    I to najlepszy dowód że go nie ma - nic nie postanowił:P Choć z drugiej
    strony...
    https://external-preview.redd.it/QNeZ2xXwhGBDru3v10V
    96puor7XeUxY3Wj9up407CfI.gif?format=mp4&s=6c8f71f083
    7880ed40941d5afec695c81296b120

    > Weź. Nie mów tak.

    Czemu? W sumie dla większości (a już zwłaszcza prawników żeby było on
    toppic) to dobrze. Jednak wieczne tortury w piekle to niefajna sprawa:P

    --
    Shrek

  • 87. Data: 2021-06-11 14:01:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A wyzywanie to które przykazanie komucha?

    -----

  • 88. Data: 2021-06-11 14:03:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Potrzymają tydzień w cieple to zrobią się tęczowe.

    -----

  • 89. Data: 2021-06-11 14:03:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niektóre mrówki tez tak mówią o ludziach ;-)

    -----

  • 90. Data: 2021-06-11 18:36:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 14:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Niektóre mrówki tez tak mówią o ludziach ;-)

    Że niby ludzi nie ma? ;)

    --
    Shrek