  • 91. Data: 2021-06-11 18:39:19
    Temat: Re: Polak katolik [konkordat Akcji Wyborczej Solidarność + Unii Wolności]
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2021 o 14:01, ąćęłńóśźż pisze:
    > A wyzywanie to które przykazanie komucha?

    nie wiem, nie studiowałem leninizmu i marksizmu - musiałbyś prezesa
    zapytać - jakąś pracę na ten temat popełnił.

    Zresztą on był wyzywany tylko w swoim ograniczonym umyśle, gdzie mu się
    nazwa ludzkości z homosiami kojarzyła.

    --
    Shrek

  • 92. Data: 2021-06-14 10:20:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Spytaj królowej mrówek co o tym myśli, i o to co robią z myślącymi inaczej.

    -----

  • 93. Data: 2021-06-14 10:25:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jako harcerz trafiłem na szkolenie instruktorów (przyszłych).
    Szkolił nas jakiś aktywista z HSPS.
    Wyliczał sposoby kształtowania grupy i wielokrotnie podkreślał, jakim wspaniałym
    mechanizmem jest wyszydzanie myślących inaczej niż
    my.
    Wielokrotnie, bo wielokrotnie się z nim nie zgadzałem (nie że nie jest, lecz że tak
    nie można, "to nie po harcersku").
    Nie spalili mnie na stosie, ale już więcej nie poszedłem.

    -----

  • 94. Data: 2021-06-14 13:21:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Jun 2021 10:25:17 +0200, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > my.
    > Wielokrotnie, bo wielokrotnie się z nim nie zgadzałem (nie że nie jest, lecz że tak

    Bo to bylo harcerstwo socjalistyczne.

    > Nie spalili mnie na stosie, ale już więcej nie poszedłem.

    A powinni wyszydzic, az bys zrozumial :-)

    J.

  • 95. Data: 2021-06-14 16:37:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2021 o 10:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Spytaj królowej mrówek co o tym myśli

    O tym czy jej zdaniem ludzie istnieją?

    --
    Shrek

  • 96. Data: 2021-06-14 16:39:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2021 o 10:25, ąćęłńóśźż pisze:

    > Wielokrotnie, bo wielokrotnie się z nim nie zgadzałem (nie że nie jest,
    > lecz że tak nie można, "to nie po harcersku").

    Ale że co - nie po harcersku jest twierdzić, że bliźni to homo sapiens?
    Nie moja wina, że to nazioidiota był i mu odpierdalało jak usłyszał
    "homo" ;)

    --
    Shrek

  • 97. Data: 2021-06-15 15:04:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To były pierwsze zajęcia, więc mózgi kursantów jeszcze nie wyprane ;-)

    -----