  • 1. Data: 2004-09-15 12:58:37
    Temat: Podzial majatku
    Od: "Anetka" <a...@o...pl>

    Witam grupowiczow:)
    Prosze o porade odnosnie podzialu majatku po rozwodzie.
    Sprawa wyglada tak, w czerwcu 2004 roku wydano wyrok orzekajacy rozwod bez
    orzekania o winie, oboje mamy prawo wykonywania wladzy rodzicielskiej na
    wspolnymi maloletnimi dziecmi, przy czy najstarsza 13 letnia corka mieszka z
    ojcem jego konkubina i jej 14-letnia corka , a 2 synowi (5 i 6 lat)
    mieszkaja ze mna, koszty utrzymania corki w 100% pokrywa ojciec i
    zobowiazany jest placic alimenty w wysokosci 400,00 zł miesiecznie ( ale nie
    placi, ale nie w tym rzecz). Od momentu rozstania nie zajmujemy wspolnie
    mieszkania.
    Od dluzszego czasu chce doprowadzic do podzialu majatku, dokladnie chodzi
    mi o to ze chcialabym swoja czesc oddac dzieciom i nie wiem czy wystarczy
    isc do notariusza i spisac stosowna umowe, czy konieczne jest zakladanie
    sprawy o podzial majatku i rozstrzyganie sprawy w sadzie.
    Za wszelkie rady bede bardzo wdzieczna.
    Pozdrawiam
    Aneta