  • 1. Data: 2004-09-15 11:36:32
    Temat: rozp. MG w sprawie warunków przylaczenia do sieci elektroenergetycznych
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    a konkretnie, Dz.U. 2000 nr 85 poz. 957. isip.sejm.gov.pl mowi, ze w/w juz
    nie obowiazuje i zostal uchylony 01.01.2004. Czy moglby mnie ktos oswiecic
    i wyjasnic, czy to tylko blad w isip czy rozporzadzenie to zostalo
    zastapione przez dyrektywy unijne? Bo w _polskim_ prawodawstwie nie moge
    znalezc nastepcy tego rozporzadzenia.

    dzieki

    --
    M.

  • 2. Data: 2004-09-15 13:23:59
    Od: "Jerzy Wawrzyniak" <J...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org> napisał w
    wiadomości news:Xns956589E63E9B1michalusenetblaaireu@193.110.12
    2.97...
> [...]
    > i wyjasnic, czy to tylko blad w isip czy rozporzadzenie to zostalo
    > zastapione przez dyrektywy unijne? Bo w _polskim_ prawodawstwie nie moge

    Masz rację rozporządzenie w brzmieniu z 2000 r straciło moc prawną od dnia 1
    stycznia 2004 r. Jego następcy jeszcze nie ma, choć prace w MG trwają już od
    kilkunastu miesięcy. Na linii firma energetyczna - "drobny odbiorca" zmian
    istotnych poza zwiększeniem wymagań w zakresie jakości dostaw i korzystania
    z energii raczej nie będzie. Choć tu też nie jest nic przesądzone, bo w
    Sejmie trwają też prace nad kolejną nowelizacją Prawa Energetycznego.