    From: "Kaja" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwyższeniaalimentów
    Date: Fri, 8 Feb 2002 07:50:18 +0100

    Użytkownik "ARNOLD" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:000201c1b06f$92923b80$516d9ad2@default...

    > Mniej wiecej co pol roku mama musiala zakladac
    > sprawe o alimenty, gdyz szalala inflacja i ceny sie zmienialy.
    >
    > Nie tylko ta inflacja uderzyla w ciebie i twoja mame lecz twojego tate tez
    > jak i miliony innych.
    > Jestes pewna ze tata tak sobie dobrze radzil z pieniazkami jak twoja mama
    > skrupulatnie co 6 miesiecy pozywajac ex meza do podwyzszenia obowiazku
    > alimentacyjnego?
    >
    > Arnold
    >
    > --
    Po pierwsze nie skrupulatnie co szesc miesiecy.
    Po drugie jestem pewna, ze dobrze sobie radzil. A skad to wiem? Bo stac go
    bylo na wakacje dla swojej przyjaciolki, bo stac go bylo na nowy samochod,
    bo stac go bylo na drogie, rasowe psy i na kilka jeszcze innych rzeczy.
    Pewnie myslisz, ze moja postawa jest roszczeniowa. Otoz zapewniam Cie, ze
    tylko dwa razy poprosilam ojca o pieniadze i tylko raz je otrzymalam. Za to
    ojciec sam zadeklarowal platnosc za studia (studiowalam zaocznie), ale
    zaplacil tylko za pierwszy rok (do tego z opoznieniem pol rocznym, a jak
    pewnie wiesz szkola chciala juz dostac czesne). Pewnie musialabym
    zrezygnowac ze studiow, gdyby nie pomoc ciotki, ktora zaplacila za nastepny
    semestr. Ojciec odmowil placenia, bo podniesli wysokosc czesnego (ale
    oczywiscie nawet czesci mi nie dal), za to wyslal swoje drugie dziecko na
    kolonie. Ja tam malej nie zaluje, nawet ja lubie, ale uwazam, ze moja
    edukacja byla dosc wazna.
    Uwazasz, ze takie postepowanie jest w pozadku?

    Agnieszka