  • 31. Data: 2002-12-09 16:13:59
    Temat: Re: Podswietlenie auta a prawo ??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Nie doczytałeś dokładnie mojego wystąpienia. W par. 12.2. ROZPORZĄDZENIE
    MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 1 kwietnia 1999 r. w
    sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
    wyposażenia. (Dz. U. z dnia 15 maja 1999 r.) zapisano "Ponadto dopuszcza się
    wyposażenie w następujące światła (...)". I tyle! Innych świateł się nie
    dopuszcza.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 32. Data: 2002-12-10 11:48:11
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam> napisał w
    wiadomości news:at2fuc$7kk$3@news.tpi.pl...
    > A ja słyszałem. Kilku zabrali dowody rejestracyjne. Później już nie
    jeździli
    > jak choinki.

    A ja codziennie rano widzę jak te choinki z fabryki w ŚrodzieŚląskiej
    wyjeżdżają.

    ERY

  • 33. Data: 2002-12-10 22:37:45
    Od: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grooha" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > AndrzejW wrote:
    >
    > Montowac swietlikow nie musze bo juz to zrobilem, i wcale sie nie czuje
    > gorszy przez to ze lubie sie wyrozniac z tlumu - a czy to swiadczy o
    > kierowcy ?? - tak, z tym ze nie zawsze w zlym znaczeniu !!!

    Niestety-musisz się pogodzić z tym, że dla dużej części obserwatorów
    wyróżniasz się w tym złym znaczeniu. Tobie przepisy zabraniają światełek a
    obserwatorom nie zabraniają mieć na ten temat własnego zdania.

    Pozdrawiam i życzę miłych świąt z podświetloną choinką /na jakiś
    indywidualny kolor?/

    Wiewióra

  • 34. Data: 2002-12-11 08:11:16
    Od: sir pawian <D...@b...com>

    On Mon, 9 Dec 2002 17:13:59 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@w...pl.nospam> wrote:

    >Nie doczyta?e? dok?adnie mojego wyst?pienia. W par. 12.2. ROZPORZ?DZENIE
    >MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 1 kwietnia 1999 r. w
    >sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezb?dnego
    >wyposa?enia. (Dz. U. z dnia 15 maja 1999 r.) zapisano "Ponadto dopuszcza si?
    >wyposa?enie w nast?puj?ce ?wiat?a (...)". I tyle! Innych ?wiate? si? nie
    >dopuszcza.

    znaczy sie ze na szperacz trzeba miec indywidualne zezwolenie,
    prawda??

    pozdrawiam

    Pawel Idzikowski

    mailto:D...@b...com
    http://www.bitmit.com

  • 35. Data: 2002-12-11 17:18:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Z tego co pamietam, to szperacz moze byc zainstalowany tylko na pojezdzie
    uprzywilejowanym. nie slyszalem, by ktokolwiek otrzymal jakies osobne
    zezwolenie, no i chyba w przepisie nic nie mówia na ten temat. nie mam
    przepisu pod reka.

    --
    Robert Tomasik
    IDKey PGP: 0x9B725EF3

  • 36. Data: 2002-12-15 17:23:15
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    > zamontowalem to sam, ale wydaje mi sie jak kolega w poscie wyzej
    > stwierdzil... ze skoro to jest sprzedazy... i jest to przeznaczone WLASNIE
    > TYM CELU... to dlaczego to jest zabronione ?? a poza tym skad wziac
    > homologacje na podswietlenie auta ?? i na swietliki oczywiscie........ na
    > opakowanmiu pisze : <PL> badez lepiej widoczny :)))) wiec chce byc
    > lepiej widoczny na drodze i dlatego to zalozylem. Ciagle jakos nie moge
    > tego pojac....

    A ja nie moge pojąć po co Ci to? Wiesz jak to przeszkadza jadącym z
    przeciwka?
    Za każdym razem jak widzę te niebieskie lampki to się zastanawiam co Policja
    robi/

    Przemysław