  • 31. Data: 2007-12-19 16:42:51
    Temat: Re: Podróbka perfum z Allegro
    Od: "JW" <j...@m...com>

    Eh, no wiec wlasnie. Niech wiec ten kto rozpoczal ten temat wkleil link do
    aukcji i nie zatruwal dupy ;) Bo bez tego to sobie mozemy hipotetycznie
    podywagowac.

  • 32. Data: 2007-12-19 18:51:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A ja się zapytam: na jakiej podstawie bez otwarcia paczki ma ten nasz
    > pytający zgłosić "prawdopodobne popełnienie przestępstwa"?
    > Ze względu na to że na stronie sprzedającego pojawił się negatywny
    > komentarz??
    > Chyba sobie jaja robicie i wystawiacie tego pytającego na pośmiewisko na
    > komisariacie :)))

    Chciał bym zwrócić Twą łaskawą uwagę, że pisałem o niedotykaniu zawartości
    paczki, a nie jej nieotwieranie. Przecież to, że kosmetyk jest podrobiony
    stwierdza się raczej po wyglądzie opakowania, niż po zawartości. Można
    paczkę tak delikatnie otworzyć, by wyjąć zawartość niekoniecznie macając ją
    ze wszystkich stron, a przynajmniej nie pokazując przed przyniesieniem do
    jednostki policji wszystkim bliższym i dalszym znajomym, którzy uprzejmie
    pomacają towar.