  • 1. Data: 2007-12-18 15:37:38
    Temat: problem z reklamacja
    Od: Anax WRC <w...@i...pl>

    witam, zdarzyla mi sie nastepujaca sytuacja. Kupilem lodowko-zamrazarke
    przez internet w firmie Megamedia. Odebral ja osobiscie za mnie brat z
    magazynu firmy we Wroclawiu. Na pierwszy rzut oka opakowanie nie
    wygladalo na uszkodzone. Podczas rozpakowywania okazalo sie , ze lodoka
    jest powaznie uszkodzona z jednej strony, tak jakby ktos w nia widlakiem
    wjechal. jest duze wgniecenie i nawet urwane koleczko. No paskudnie to
    wyglada. Po dokladniejszym ogladnieciu opakowania okazalo sie ze bylo
    ono w miejscu uderzenia bardzo ladnie i zgrabnie zaklejone, zeby nie
    bylo widac uszkodzenia.
    Megamedia nie bardzo chce slyszec o reklamacji, bo wg nich podczas
    odbioru brat powinien byl sprawdzic zawartosc. No ale tego nie zrobil.
    No i teraz pytanie czy mozna jakos wybrnac z tej sytuacji, czy moze
    jestem z gory na straconej pozycji bo lodowka nie byla wyjeta z
    oryginalnego opakowania podczas odbioru i nie zostala sprawdzona, czy
    wszystko ok.

    Bede wdzieczny za wszelka pomoc w tej sprawie

    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2007-12-18 16:09:32
    Temat: Re: problem z reklamacja
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Anax WRC"
    > witam, zdarzyla mi sie nastepujaca sytuacja. Kupilem
    > lodowko-zamrazarke przez internet w firmie Megamedia. Odebral ja
    > osobiscie za mnie brat z magazynu firmy we Wroclawiu.

    forma odbioru nie ma znaczenia - jak kupowana przez internet (zdalnie)
    to masz 10 dni na zwrot
    tyle, że nie wiem czy przyjmą zwrot uszkodzonej :(
    *** blad ***

  • 3. Data: 2007-12-18 19:25:51
    Od: "K." <k...@o...pl>

    > tyle, że nie wiem czy przyjmą zwrot uszkodzonej :(

    To dlaczego odzywasz się na temat na który nie masz pojęcia?

    K.

  • 4. Data: 2007-12-18 20:38:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.12.2007 Anax WRC <w...@i...pl> napisał/a:
> [...]
    > wygladalo na uszkodzone. Podczas rozpakowywania okazalo sie , ze lodoka
    > jest powaznie uszkodzona z jednej strony, tak jakby ktos w nia widlakiem

    MZ powinieneś spróbować złożyć reklamację z tyt. niezgodności z umową
    (poczytaj archiwum via google). Sprzedawca może się po pierwsze naciąć na
    14-to dniowy termin odpowiedzi na reklamację, a po drugie, to na nim
    będzie ciążył obowiązek wykazania, że wada nie istniała w momencie wydania
    towaru.
    Próba zwrotu z powołaniem się na "zakup na odległość" skończy się zapewne
    stwierdzeniem, że towar wrócił w stanie uszkodzonym.

    --
    Marcin