  • 1. Data: 2004-11-22 23:03:11
    Temat: Podejrzenie popełnienia ... no właśnie ... czego ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Czy można złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia afery ?

    W czasach RYWINGATE obywatela nachodzą różne myśli ...

    Miałem wypadek ... We wrocłąwiu ... około 10 minut od
    zdarzenia (zawiadomienia WRD) na miejscu kolizji zjawiło się 2
    miłych Panów ... Pan michał i Pan X (nie pamiętam) z firmy
    ZOJAN ... Od razu oferowali full service ... a ze przejezdzali
    przy okazji , to sie zatrsymali ... stwierdzilem, ze do czasu
    dopoki z kims ze znajomych nie pogadam nie podejmuje zadnych
    decyzji ... Niby przypadkiem przejezdzali , ale jednak czekali
    twardo bite 2 godziny obok w aucie na chodniku, czy aby sie
    nie rozmysle .. bo nie mialem jak auta odcholowac z krzyzowki ...

    No nic .. zbieg okolicznosci .. zyczliwy człowiek ...
    chciałpomóc ...

    ALe ostatnio wśród moich znajomych zdarzyły sie 3 kolizje we
    wrocku ... o podobnej porze dnia (23 godzina) ... i oni tez
    mieli okazje poznania jakiegoś Pana Michała z firmy ZOJAN ...
    lawetują, naprawiają, dają auto zastępcze, walczą z
    ubezpieczalnią ... 3 kolega zaś nie powiadamiał WRD, oparł się
    na oświadczeniach sprawcy i swiuadka postronnego .. Pan Michał
    przypadkiem nie przejezdzał ..

    Wiem co o tym myśleć .. nie wiem natomiast co z tym zrobic (z
    tym, ze 997 /poproszę połączyć mnie z WRD/ to jakas
    pie*&^&&^%na infolinia ZOJANA) ... Ma ktos pomysl ?
    --
    Stasio Podróżnik callto://santex997
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-1200

  • 2. Data: 2004-11-22 23:09:11
    Temat: Re: Podejrzenie popełnienia ... no właśnie ... czego ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cntqvh$r91$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Cała tajemnica polega na tym, że Policja informacje i polecenia przekazuje
    przed radiotelefony. W cywilizowanych krajach taka łączność policyjna jest
    kodowana. W Polsce nie. urządzenie pozwalające na "podsłuchiwanie" rozmów
    kosztuje cirkla 300-400 zł. Można je legalnie nabyć i posiadać, bo nie jest
    nadajnikiem. I teraz mam nadzieję już sam rozumiesz. Tuz żadnej korupcji nie
    trzeba.

  • 3. Data: 2004-11-22 23:33:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > nadajnikiem. I teraz mam nadzieję już sam rozumiesz. Tuz żadnej korupcji nie

    O.K. Robercie ... spodziewałem się takiej odpowiedzi, i cieszę
    się, że padła ;) Stary CBista jestem ;)

    To teraz dalej ... wiemy, że to nie policja współpracuje z
    ZOJANEM ... ale wiemy, że zojan słucha ... a wiemy , że jest
    to nielegalne (nie słuchanie) ... Czy da się począć coś dalej ...

    Konkretna sytuacja ... mamy 3 osoby "kolizyjne" ... i 3 razy
    ten sam pan Michał podjeżdża ... jak sądzis ... (jak jest
    twoja interpretacja) ... czy dam radę coś z tym zrobić ... bo
    szczerze ... łapki mi opadają po przejrzeniu kodeksów .. już
    widzę, że będzie problem, acz liczę na to , że może inny
    użytkownik p.s.p. wskaże mi może inną ścieżkę postępowania ..
    bo bym gnojom dobrał się do dupy ... żerują na tym, że
    zazwyczaj naciągają ludzi w szoku będących (pokolizyjnym) ...
    szczerze .. .omal nie dałem się sam naciągnąć na obsługę
    ZOJANA ...

    (POZDRAWIAMY TU PANA MICHAŁKA ...) Becia czujke się dobrze, w
    innych rękach ;)

  • 4. Data: 2004-11-23 00:04:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cntso0$6rp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To teraz dalej ... wiemy, że to nie policja współpracuje z
    > ZOJANEM ... ale wiemy, że zojan słucha ... a wiemy , że jest
    > to nielegalne (nie słuchanie) ... Czy da się począć coś dalej ...

    W praktyce niewiele. Gośc będzie się upiera, że przypadkowo przejeżdżał.
    Udowodnienie mu, ze nie jest ciężkie. Mozna by próbować pod nieuczciwą
    konkurencję się podpiąć, ale moim zdanie również sie nie da. Po pierwsze nik
    nikomu nie broni kupić sobie podobnyuch odbiorników, a po drugie większość
    je ma.

> [...]
    > zazwyczaj naciągają ludzi w szoku będących (pokolizyjnym) ...
    > szczerze .. .omal nie dałem się sam naciągnąć na obsługę

    Czemu naciąć? Może chciał uczciwie wykonać usługę.

  • 5. Data: 2004-11-23 01:20:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Czemu naciąć? Może chciał uczciwie wykonać usługę.

    Mawia się ... Jedzie mi tu czołg ?

    Jeden dał się uczciwie obsłużyć ;)
    Ostatnio odholowywał auto, bo buchnęli mu radioodtwarzacz z
    auta ... rżnąc głupa, że tam nigdy (w aucie) takowego nie było
    .. za 5 dni parkingu (bo remontu nie będzie) policzyli 1700
    ... Szkoda gadać ... Ot tak szukam pręta na sqrv&^%*(ów ...

    Dzięki za "wolę" ;)

  • 6. Data: 2004-11-23 20:45:55
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    > kodowana. W Polsce nie. urządzenie pozwalające na "podsłuchiwanie" rozmów
    > kosztuje cirkla 300-400 zł. Można je legalnie nabyć i posiadać, bo nie
    jest
    > nadajnikiem.

    A jak takie urzadzenie sie nazywa?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2004-11-23 23:03:07
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Rafał M wrote:

    > A jak takie urzadzenie sie nazywa?

    Skaner. Pełno tego na allegro.

  • 8. Data: 2004-11-23 23:52:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...prv.pl> napisał w wiadomości

    > Skaner. Pełno tego na allegro.

    Na allegro bym raczej nie kupował. Bo tam wiele z nich jest przywożonych zza
    granicy i zawiera jakieś dzikie pasma, na których nic nie ma. Ale jest kilka
    firm handlujących tym legalnie. Ni będę reklamował w sieci, tym bardziej, ze
    jedna akurat jest na mojej ulicy, ze 200 metrów ode mnie. Do odsłuchu
    komunikatów Policji i innych służb ratowniczych spokojnie wystarcza
    najprostsze urządzenie. Kosztuje około 400 zł. Nie ma sensu kupować tych z
    Allegro, które oczywiście dysponują większymi możliwościami, tylko że nie
    bardzo do zastosowania w praktyce.

  • 9. Data: 2004-11-24 09:58:32
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

> [...]
    > Allegro, które oczywiście dysponują większymi możliwościami, tylko że nie

    Są też taniutkie analogowe.
    Ale ja osobiście gdybym kupował, chciałbym coś z ssb, gniazdem
    zewnętrznej anteny i możliwością nasłuchu w szerokim paśmie, np. kilka
    kanałów FM równocześnie (nie pamiętam jak się ta funkcja nazywa)
    Ale mnie nie bawi słuchanie policji. To już ciekawsze są dane z satelit
    pogodowych

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 10. Data: 2004-11-24 12:49:03
    Od: Stasio Podróżnik <b...@o...pl>

    Użytkownik Asmodeusz napisał:

> [...]

    Eeee ... ja lubie nasłuchiwać wieże kontrolne lotnisk ;)
    Można radia maryja na tym słuchać wszystkiego od 1 Hz do kilku giga Hz
    ;) Wiec jest co posluchac, tylko trzeba wiedziec, gdzie ucho przylozyc ...

    > Ale ja osobiście gdybym kupował, chciałbym coś z ssb, gniazdem
    > zewnętrznej anteny i możliwością nasłuchu w szerokim paśmie, np. kilka

    Czyli tz winimum ... wszelkie transmisje , no i co by dobrze sobie
    słuchać trzeba sie mocno oantenować (wszystkie pasma, których słuchamy
    ;)) ...

    > Ale mnie nie bawi słuchanie policji. To już ciekawsze są dane z satelit
    > pogodowych

    Ja lubie SOK ... tak fajnie profesjonalnie sie komunikują ...

    "Zenek .. znowu się spier*(^ zwrotnica koło sklepu MIŚ" ;)

    --
    Stasio Podróżnik