    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podejrzenie popełnienia ... no właśnie ... czego ?
    Date: Tue, 23 Nov 2004 01:04:53 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@bqb229.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:cntso0$6rp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To teraz dalej ... wiemy, że to nie policja współpracuje z
    > ZOJANEM ... ale wiemy, że zojan słucha ... a wiemy , że jest
    > to nielegalne (nie słuchanie) ... Czy da się począć coś dalej ...

    W praktyce niewiele. Gośc będzie się upiera, że przypadkowo przejeżdżał.
    Udowodnienie mu, ze nie jest ciężkie. Mozna by próbować pod nieuczciwą
    konkurencję się podpiąć, ale moim zdanie również sie nie da. Po pierwsze nik
    nikomu nie broni kupić sobie podobnyuch odbiorników, a po drugie większość
    je ma.

    > Konkretna sytuacja ... mamy 3 osoby "kolizyjne" ... i 3 razy
    > ten sam pan Michał podjeżdża ... jak sądzis ... (jak jest
    > twoja interpretacja) ... czy dam radę coś z tym zrobić ... bo
    > szczerze ... łapki mi opadają po przejrzeniu kodeksów .. już
    > widzę, że będzie problem, acz liczę na to , że może inny
    > użytkownik p.s.p. wskaże mi może inną ścieżkę postępowania ..
    > bo bym gnojom dobrał się do dupy ... żerują na tym, że
    > zazwyczaj naciągają ludzi w szoku będących (pokolizyjnym) ...
    > szczerze .. .omal nie dałem się sam naciągnąć na obsługę
    > ZOJANA ...

    Czemu naciąć? Może chciał uczciwie wykonać usługę.