  • 1. Data: 2004-11-22 22:28:18
    Temat: prawo do urlopu wypoczynkowego
    Od: barb42<b...@o...pl>

    Bardzo proszę o pomoc, bo muszę określić się pracodawcy: Jestem
    nauczycielem i od grudnia ide na wychowawczy do konca czerwca a
    nastepnie chce wziac w wakacje urlop wypoczynkowy za 2005 rok.Czy mogę tak
    zrobić? W tej materii nie podlegam Karcie Nauczyciela (szkola niepubliczna), a w
    umowie o prace mam 42 dni urlopu w czasie ferii letnich. Czy pracodawca ma prawo
    wymagać ode mnie wychowawczego do końca sierpnia?
    Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi!

    -> http://usenet.pomocprawna.info