  • 1. Data: 2005-07-10 22:14:27
    Temat: Podejrzenie a uzasadnione podejrzenie
    Od: "A" <p...@b...p>

    Cześć,
    W niektórych aktach prawnych do podjęcia pewnych działań wystarczy
    podejrzenie. Inne wymagają uzasadnionego podejrzenia. Czym różni się
    podejrzenie od uzasadnionego podejrzenia?

  • 2. Data: 2005-07-11 03:13:56
    Temat: Re: Podejrzenie a uzasadnione podejrzenie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A napisał(a):
    > Cześć,
    > W niektórych aktach prawnych do podjęcia pewnych działań wystarczy
    > podejrzenie. Inne wymagają uzasadnionego podejrzenia. Czym różni się
    > podejrzenie od uzasadnionego podejrzenia?

    Uzasadnieniem :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-07-11 07:02:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    A napisał(a):
    > W niektórych aktach prawnych do podjęcia pewnych działań wystarczy
    > podejrzenie. Inne wymagają uzasadnionego podejrzenia. Czym różni się
    > podejrzenie od uzasadnionego podejrzenia?

    Niczym.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-07-11 07:26:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mithos wrote:

    > Niczym.

    różni się.
    w pierwszym przypadku jest sąsiadka mi mówiła, że słyszała, jak sąsiadka
    mówiła, w drugim jest słyszałam jak sąsiadka mówiła...

  • 5. Data: 2005-07-11 08:14:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "A" <p...@b...p> napisał w wiadomości
    > Cześć,
    > W niektórych aktach prawnych do podjęcia pewnych działań wystarczy
    > podejrzenie. Inne wymagają uzasadnionego podejrzenia. Czym różni się
    > podejrzenie od uzasadnionego podejrzenia?

    policjant widzi dresa z bardzo drogim sprzetem - podejrzenie (na tej
    podstawie teoretycxznie nie moze dokoanc przeszukania plecaka)

    policjant widzi jak dres chowa do plecaka komorke powiedmy firmy XXX przy
    czym przed momentem
    slyszal np jak ktos wola ze go okradli z takiej komorki. - uzasadnione
    podejrzenie (tu moze)

    P.