  • 1. Data: 2005-07-10 20:38:06
    Temat: koncesja na piwo i alkohol
    Od: "Wihajster" <w...@o...pl>

    Kochani,

    Moj znajomy planuje otworzyc sklep calonocny, i pyta ile kosztuje koncesja
    na sprzedaż piwa i alhololi na rok? Gdzie to sie zalatwia? Z gory dziekuje.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-07-10 20:58:20
    Temat: Re: koncesja na piwo i alkohol
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Wihajster" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    Załatwia się to w urzędzie gminy / miasta / dzielnicy. Koszt zezwolenia
    jest uzależniony od zakresu.

  • 3. Data: 2005-07-11 08:15:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Wihajster" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Załatwia się to w urzędzie gminy / miasta / dzielnicy. Koszt zezwolenia
    > jest uzależniony od zakresu.

    a jak to w yglada w przypadku produkcji alkoholu ?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 4. Data: 2005-07-11 18:07:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dat9qn$jhq$1@inews.gazeta.pl...

    > a jak to w yglada w przypadku produkcji alkoholu ?

    nie chce mi się szukać, ale jeśli się to nie zmieniło, to wymagana jest
    koncesja.

  • 5. Data: 2005-07-12 05:24:33
    Od: "Wihajster" <w...@o...pl>

    A tak orientacyjnie jakiego rzędu są to koszty?