  • 1. Data: 2005-07-11 08:20:07
    Temat: Podanie do Sądu Pracy
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@ep/USUN/f.pl>

    Witam, czy moglibyście Państwo napisać mi podanie do Sądu Pracy lub odesłać
    do wzoru takiego podania, które odwołuje się od decyzji KRUS w sprawie
    dotyczącej odszkodowania za doznany w skutek wypadku przy pracy rolniczej
    stały uszczerbek na zdrowiu? Co ująć w takim podaniu? Czym argumentować?
    Jakie punkty zawrzeć?

  • 2. Data: 2005-07-11 08:29:04
    Temat: Re: Podanie do Sądu Pracy
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Witam, czy mogliby?cie Państwo napisać mi podanie do S?du Pracy lub
    odesłać
    > do wzoru takiego podania, które odwołuje się od decyzji KRUS w sprawie
    > dotycz?cej odszkodowania za doznany w skutek wypadku przy pracy rolniczej
    > stały uszczerbek na zdrowiu? Co uj?ć w takim podaniu? Czym argumentować?

    Do Sądu Pracy ? Odwołanie od decyzji KRUS składa się do KRUS, a jesli
    rozpatrzą negatywnie to trzeba isc do "normalnego" sądu, a nie do Sądu
    Pracy.

    Przy takim zasobie wiadomosci lepiej skorzystaj z pomocy "zywego"
    prawnika.

  • 3. Data: 2005-07-11 08:29:27
    Od: "Billcow" <bill/USUN-TO/cow@ep/USUN/f.pl>

> [...]
    > Pracy.
    >
    > Przy takim zasobie wiadomosci lepiej skorzystaj z pomocy "zywego"

    Takie podanie wysyła się do KRUS, jednak tytułuje do Sądu Pracy, gdyż KRUS
    je tam dalej przekazuje.