  • 1. Data: 2014-08-13 21:09:40
    Temat: Poczta Polska SA
    Od: Karol <k...@1...pl>

    Dlaczego odpowiadając na pisma stosują kodeks postepowania
    administracyjnego ?
    Czy to jest urząd ? Czy firma ?

  • 2. Data: 2014-08-14 07:17:47
    Temat: Re: Poczta Polska SA
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-13 21:09, Karol pisze:
    > Dlaczego odpowiadając na pisma stosują kodeks postepowania
    > administracyjnego ?

    Czyli?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-08-14 16:37:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-13 21:09, Użytkownik Karol napisał:
    > Dlaczego odpowiadając na pisma stosują kodeks postepowania
    > administracyjnego ?
    > Czy to jest urząd ? Czy firma ?

    Kiedyś to był urząd. Do dzisiaj używają w nazwie wyrazu "urząd".
    Spis placówek pocztowych dla mojego miasta to: Urząd Pocztowy Miasto
    Numer do tego dochodzą Rejonowe Urzędy Poczty i Obwodowe
    Urzędy Poczty. :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-08-14 21:11:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    dOn Wed, 13 Aug 2014, Karol wrote:

    > Dlaczego odpowiadając na pisma stosują kodeks postepowania
    > administracyjnego ?

    Rzuć konkretem.
    Jakie pismo, na jaki art. się powołali.
    W prawie administracyjnym są przypadki, kiedy działanie "instytucji
    zaufania publicznego" niesie za sobą skutki prawne.
    Weź np. termin zapłaty za pośrednictwem banku...

    > Czy to jest urząd ? Czy firma ?

    Nie jest tak prosto.

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2014-08-17 01:09:02
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Nie jest tak prosto.

    W zasadzie jest ;-)

    W zakresie, w którym realizuje ustawowe obowiązki, np. realizacji uslugi
    powszechniej, MOŻE być traktowana jako urząd.
    W pozostałych jako podmiot prawa handlowego.

  • 6. Data: 2014-08-18 10:47:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 17 Aug 2014, Maciej Bebenek wrote:

    > W zasadzie jest ;-)
    >
    > W zakresie, w którym realizuje ustawowe obowiązki, np. realizacji uslugi
    > powszechniej, MOŻE być traktowana jako urząd.

    No i obawiam się, że o listę pozycji "może" chodzi ;)

    pzdr, Gotfryd