  • 1. Data: 2014-08-12 16:34:27
    Temat: Pelnomocnictwo procesowe dla czlonka najblizszej rodziny.
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow>

    Planowane zmiany w prawie spadkowym skłoniły mnie do zadania tutaj
    następującego pytania:
    Udzielamy pełnomocnictwa osobie najblizszej, powiedzmy ojcice udziela
    pełnomocnictwa swojemu synowi do występowania w daneaj sprawie przed sądem.
    Czy taki nieprofesjonalny pełnomocnik może dalej udzielić pełnomocnictwa
    procesowego (nie wiem, czy w przypadku nieprofesjonalisty będzie się to
    również nazywało substytucją):
    a) adwokatowi lub radcy;
    b) swojej osobie najbliższej?

  • 2. Data: 2014-08-26 22:36:09
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > Czy taki nieprofesjonalny pełnomocnik może dalej udzielić pełnomocnictwa
    > procesowego (nie wiem, czy w przypadku nieprofesjonalisty będzie się to

    Pełnomocnik może udzielić dalszego pełnomocnictwa tylko wtedy gdy
    jest to uwzględnione w treści pełnomocnictwa.

    Najlepiej gdyby pierwszy pełnomocnik był też upoważniony do
    wypowiedzenia pełnomocnictwa dalszym pełnomocnikom. (w razie czego).

  • 3. Data: 2014-09-12 09:00:20
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Dziękuję.
    Tym niemniej nadal pozostaje pytanie, czy dalsze udzielenie pełnomocnictwa
    ("substytucji") przez osobę bliską jest możliwe.
    Taki "łańcuszek".

    -----